23.12.2011

Huomenna on aatto!

Heippahei! Mulla on ollut tosi tylsä viikko lukuun ottamatta keskiviikkoa ja torstaita, jolloin mulla oli jotain aktiviteettiakin. Käytiin keskiviikkona iskän kanssa shoppailemassa joululahjoja. Kun iskän kanssa lähtee shoppaamaan niin siitä vaan ei yksinkertaisesti tule yhtään mitään, koska puolen tunnin kaupoissa kiertelyn jälkeen alkaa kuulumaan kamala valitus..Oltiin siis vaan tosiaan se puoli tuntia liikenteessä ja eihän siinä ajassa ehtinyt löytymään kuin vasta yksi lahja.


Tiistai-iltana kotiin oli saapunut Oriflamen tilaus, josta löytyi kulmageeli sekä huulikiilto. Oon jo pitkään halunnut testata tota geelia ja nyt vihdoin sain sen testattavaksi. Katsellaan onko tuote hintansa väärti!


Mä tykkään ihan hirveesti tehdä postauksia, mutta en tällä mun koneella, kun tässä kestää se kolme tuntia yhdessä postauksessa..Tällä koneella on taas joku kauhee ongelma! Blaah toispa pukki mulle uuden :(

♥ Ninni

5 kommenttia:

Sara kirjoitti...

ilahdun aina niin paljon ku sulta on tullut postaus! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mageeeeeet kengät.

Enna kirjoitti...

näytät ihanalta <3

Anonyymi kirjoitti...

oot ihanin !!

Ninni kirjoitti...

Sara - voi, kiva kuulla :) tuun myös ite hyvälle tuulelle aina, ku saan postauksen tehtyä :D

Anonyymi - tänks :)

Enna - itse näytät söpöliini!

Anonyymi - hihii!