14.12.2011

teematreenit

Pitkästä aikaa pitkänpitkän tauon jälkeen! Moni on varmasti ihmetellyt miksi musta ei ole kuulunut mitään aikoihin. Suoraan sanottuna mulla ei ole ollut kaikki hyvin, siksi postaaminen on jäänyt pois muutaman viikon ajaksi. Mitään vakavaa ei silti ole sattunut, joskus vain elämä käy liian raskaaksi ja kaikki tuntuu mahdottomalta. Nyt elämä alkaa kuitenkin taas näyttää valoisamman puolensa ja olen saanut vähän voimia kerättyä sillä, että olen vain ollut tekemättä mitään. Kolmisen viikkoa on mennyt nukkuessa ja tehdessä kaikkea mikä itsestä tuntuu todella miellyttävältä. Mulla on pitkästä aikaa olo, ettei mikään stressaa! Tää on melkeinpä jo ihan uusi tunne :D Nyt kuitenkin itse asiaan eli eiliseen.


Olen tällä hetkellä kotona eli mun kaikki lähiaikoina otetut kuvat on kämpillä. Postauksia tulee siis nyt vähän jäljestä päin, mutta mua se ei ainakaan haittaa. Viime viikonlopun kisareissusta kerron vasta myöhemmin. Eilen eli tiistaina meillä oli Venuksen kolmanneksi viimeiset treenit, jotka olivat teematreenit. Väkeä oli paikalla säälittävän vähän..Pääsin itsekin tekemään juttuja ja se on kyllä tänään tuntunut lihaksissa :D


En nyt lähde kommentoimaan tätä kautta mitenkään, mutta sen sanon, että olen hyvin hyvin huojentunut, että se on nyt ihan viimeistä vaille paketissa. Ensi kaudella on taas aivan uudet kujeet luvassa, sillä siirryn valmentamaan seuramme A-minejä eli Merkuriusta jee :) Olen myös lisäksi miettinyt, jos alottaisin itse taas harrastajana. Senpä näkee sitten muutaman viikon päästä ! Jääköön tämä postaus tähän ja nyt mä lupaan kaikkien lukijoiden nähden, että seuraava postaus tulee TÄLLÄ VIIKOLLA eikä vasta ensi vuonna ;)

Kauniita unia!

 ♥ Ninni

7 kommenttia:

Enna kirjoitti...

AAHAHAH MITSKU TOSSA EKASSA :DD kunnon seksipommi <3
ps. en jaksa oottaa et päästään valmentaa yhessä hihii

Ninni kirjoitti...

Enna - Hahah voi näkisitpä kuule ne kuvat joita ei voi julkaista netissä ;D Mäkään en jaksa odottaa! I'm so excited ;)

Anonyymi kirjoitti...

Onks jotain tapahtunut kun sulla ei ole ollut kaikki hyvin? :(

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ei, ei ainakaan mitään yhtä suurta asiaa. Kaikkea pientä ikävää vain ja ne kertyi yhdeksi isoksi ahdistukseksi!

Anonyymi kirjoitti...

Cheerleading goddess from Punainen Lyhty.. En oo varma haluunko nähä niitä kuvia :D Ne Hennin kanssa otetut.....

Anonyymi kirjoitti...

ninni oot ökyihana! :) pus

Anonyymi kirjoitti...

oioioi mitä luomivärejä sulla on tos vikas? näyttää tosi hyviltä noi pigmenttipitoisuudet vai ootko vaan pohjustanu hyvin jollain primerilla? :> oot niiin kaunis aina!
- G