2.4.2012

Foundation

Oon tässä pohdiskellut, että mun ehkä olis jo korkea aika hankkia meikkivoide. Ainakin kaikkiin juhlatilaisuuksiin ja illanviettoihin haluisin saada ihon vähän hehkeämmän ja tasaisemman näköiseksi. Oon tutkinut mainoksia ja netin arvostelupalstoja, koska hyvän meikkivoiteen löytäminen voi olla hyvinkin hankalaa! Ainakin nämä kaksi seuraavaa voisivat olla vaihtoehto mulle.




The Body Shop Moisture Foundation SPF 15. Bongasin tän eräästä blogista. Kyseisen blogin pitäjän iho näytti niin älyttömän hyvältä, että aloin tarkemmin tutkimaan tätä tuotetta. Nettipalstoilla tuote oli saanut suht hyvät arvostelut ja moni olikin sanonut, että ostaisi tuotteen uudelleen. Mun iho on alkanut kuivumaan luultavasti näin iän myötä (jota onkin niin hirveesti jo eheh) ja siksi tää tuote voisikin olla sopiva, koska lupaa kosteuttaa ihoa. Lisäksi voide sisältää suojakertoimen, mikä on ihan älyttömän iso plussa! Ei tarvis lotrata aurinkorasvojen sun muiden kanssa kesäisin tai miksei talvisinkin. Hintaa tuotteella on vähän reilut 20 euroa.


L'Oréal Paris Lumi Magique Foundation. Sarja sisältää meikkejä, jotka heleyttävät ihoa. Nyt kuitenkin käsitellään enempi tota kuvan keskimmäistä tuotetta, vaikka kyllä toi meikinpohjustusvoidekin kiinnostelis. Meikkivoide lupaa tasaisen ja luonnollisen lopputuloksen, mikä onkin aika tärkeää. Lisäksi tämä tuote kosteuttaa ihoa. Tää on aika uusi tuote markkinoilla, joten en löytänyt siitä oikein mitään arvosteluja. Yhden taisin löytää, mutta en lähtisi yhden suosittelun jälkeen tuotetta vielä itselleni ostamaan. Tämä voide maksaa vähän alta 20 euroa.




Mulle on ainakin meikkivoiteessa tosi tärkeää, että se on luonnollisen näköinen! Mieluusti jopa sen näköinen, ettei kukaan aavista, että mulla on meikkivoide. Hyvä voide on myöskin ohut, hengittävä sekä kosteuttava. Voiteen ei tarvitse olla kovinkaan peittävä kunhan sillä vaan saa luotua suht tasaisen pinnan. Iho ei myöskään saa meikkivoiteen myötä olla liian mattapintainen tai tunkkaisen näköinen. Mä ainakin tykkään, jos iho vähän hehkuu ja on heleä. Ei kuitenkaan niin kiiltävä, että kaikki sokaistuu! Onko jollain teistä kokemuksia näistä ylläolevista tuotteista? Saa myös suositella muitakin tuotteita ja kertoa niiden toimivuudesta :)

♥ Ninni

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla ei oo kokemusta noista ylimmistä, mutta oon lukenu tosi paljon arvosteluita sun muita että mineraali meikkivoiteet ja puuterit on parhaimpia ja meikkivoide on vähän parempi ku puuteri koska se suojaa ihoa eikä tuki samallalailla ihohuokosia ku puuteri, näin kerto ainakin yks kosmetologi mulle, mutta silti suosittelen vaikka testaamaan noita yllä olevia koska ei sitä koskaan tiedä jos ne vaikka onkin hyviä :)

Tytti kirjoitti...

Ite oon käyttäny jo monta vuotta Maybellinen Dream Matte Moussea, tykkään siitä jotenkin enemmän kun tommosista koostumukseltaan juoksevammista :) tulos on ollu tasasta ja ainakin ite oon pitäny sitä luonnollisen näkösenä, kannattaa kokeilla!

Julia kirjoitti...

Kannattaa vaan löytää itsellensä joku tosi sopivan värinen meikkivoide ja sekoittaa sen valovoiteeseen ennen levittämistä- näin mä oon kokenut sen parhaaksi! En tiedä yhtäkään meikkivoidetta joka mun mielestä näyttäis luonnolliselta niin siks sekoitan siihen valovoidetta :D Sit on taas sävyttäviä päivävoiteita mut ne on ehkä hintavia.. Paitsi ehkä se Garnierin uus BB-voide, siitä oon kuullu kaikkea hyvää !:) nää vaihtoehdot on siis jos just haluaa vähä siistimmän lopputuloksen eikä mitenkään peittävän

Maija kirjoitti...

Ite kyllä sanoisin et jos ilman meikkivoidetta pärjää nii ilma sitä jatkossaki ois! Helposti käy nii että ku huomaa mite kivalta iho näyttää meikkivoitee kans nii alkaa sit päivittäi käyttään, ja sit iho alkaaki mennä huonommaks ku ihohuokoset tukkeutuu.. Mut jos haluut ostaa, nii ite suosittelen Joe Blascoa. Se on tosi hyvä, peittää mitä vaan. :D Mut toisaalta, 45-50e hinta kirpasee vähän, ja jos sulla on kumminki hyvä iho nii ei tarvii olla nii peittävä meikkivoide kumminkaa. Oi vitsi, oispa mullaki tollee et ei tarviis mitää meikkivoidetta..:)

Anonyymi kirjoitti...

Toi loreal on musta ihan kurjaa tavaraa, ei heleytä ainakaan mun ihoa yhtään vaikka mulla on toi saman sarjan pohjustusvoidekin :( parhaiksi oon todennut lumenen suht uuden kosteuttavan meikkivoiteen, ihanan helee ja luonnollinen. peittävyyttäkin siitä löytyy jos laittaa useemman kerroksen peittoa vaativaan kohtaan. ikilemppari on kuitenkin bare mineralsin mineraalimeikkipohja! ja siitä se vähemmän matta versio :) hintaa sillä on jonkin verran mut superluonnollinen ja hehkuva lopputulos :) oon meikkivoidefriikki ja oon kokeillu tosi monia ni oli pakko tulla kommentoimaan et näistä itte tykkään! ja mullakin on suht hyvä iho niinku sullakin :)) toivottavasti löytyy hyvä!

Anonyymi kirjoitti...

Ite erehdyin ostamaan tuota bodyshopin meikkivoidetta, ihan hirveetä kuraa ja tukkii ihohuokoset ja ei tunnu lähtevän naamasta millään, saa vain oikeastaan naaman kiiltämään ja alkaa paakkuuntumaan päivän aikana :-| en suosittele kyllä kellekkään.