2.4.2012

Photobucket

Tänään bloggerin kuvatila sanoi itsensä irti! Tai no hittolainen..ainakin äsken se väitti sellaista, mutta nyt kuvien lataaminen taas onnistuu? Toivottavasti se vaan huijas mua, koska latasin noi parit vikat kuvat photobucketin kautta ja se oli jotenkin kolkytmiljoonaa kertaa työläämpää, kun kuvien kokoa piti säädellä pitkään. Latautuuko noi vikat kuvat jotenkin hitaammin teillä tai onko joku jolla noi ei edes näy? Ja minkä laatusia?! Tää on niin vaikee, kun ainakin mun koneella ne näyttää ihan ok, mut monella muulla voi olla eri juttu.


Ja hei ps. mulla on näissä kuvissa testissä se lorealin lumi magique meikkivoide, kun sitä tuli uuden cosmon mukana sellainen pieni testeripaketti. Ainakin se vaikutti ihan hyvältä eikä mun iho ainakaan vielä oo alkanu kukkimaan :D Sävy vaan ei ehkä oo just mun pärställe oikea.

It's time to go bed!

♥ Ninni

9 kommenttia:

heeidimariaa kirjoitti...

kyllä nämä kuvat ainaki mulle näkyy hyvälaatusena ja latas ne heti :)

Noora kirjoitti...

Ihanat luomivärit :) Ihan moitteettomasti noi kuvat toimi!

Anonyymi kirjoitti...

pakko kysyä, ootko joskus pienenä asunut äänekoskella? muistan päiväkodista semmosen pikku-ninnin ja oon alkanu miettii,ootkohan sää se.:D kiva blogi sulla kumminki!

Ninni kirjoitti...

Heidii - Jes hyvähyvähyvä! :D

Noora - Kiitos, halusin kokeilla jotain vähän eriä ku yleensä ;) hyvä hommma!

Anonyymi - En mä kyl oo siel asunu ikinä :o Tai ainakaan tietääkseni :D Joku toinen vissiin! Kiitoksiikiitoskii :)

Inkaw kirjoitti...

ihanat noi luomiväri ! :)

http://inkaws.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

oonkohan nyt ihan pihal mut eikös sua ja sun kavereita kuvattu siel bulgariassa matkaoppaisiin?:o onks se jakso jo näytetty missä te ootte? :D ja aivan upeet noi luomivärit!!:)

Ninni kirjoitti...

Inkaw - ha kiitoos :) vähän vaihtelua välillä

Anonyymi - ei kyl sä ihan oikein muistit ;) meitä ei vissiin oo siellä vielä näkyny ja ei oo sata varmaa tuleeko ees näkymään! Ne vaan tarvi tosi paljon sitä kuvausmateriaalia, että saa jaksot kasaan :) kiitos paljon!

Anonyymi kirjoitti...

mistä tuo ear cuff?

Anonyymi kirjoitti...

ääää tykkään sun nenästä niin paljon! :D