13.4.2012

I'm in love with my new jacket

Vihdoinnn! Ihan ikioma tuulitakki..okei on mulla ollut meidän seuran takki vaikka kuinka kauan, mutta sitä käytän vaan kisamatkoilla. Tähän asti oon käyttänyt lenkillä äiskän tuulareita, mutta nyt siihen tulee muutos. Nyt, kun mulla on uusi ja hieno takki nii musta tulee oikeesti trueurheilija (näkis vaa..)!! Ainakin viimeistään sit, kun oon hankkinut lenkkitossut ja -housut.


Eilen illalla masistelin, kun mulla ei ollut tuulitakkia eikä mitään muutakaan lenkkikamoja. Tänä aamuna lähdettiinkin sitten äitin kanssa keskustaan tsekkaamaan sokkarin takkivalikoimaa. Sieltä löytykin sitten tää ihanan herkullinen icepeakin takki, joka oli alessa 69,90, jonka äiskä mulle osti :) Kiitos äiti! Ja eikun sitten lenkkipoluille ;)

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toihan on aika cool ! SporttiNinni.

Laura K kirjoitti...

ihana takki :--)

Milla kirjoitti...

tää on ihana blogi <3 Kivat kuvat :)

millareettaroosajasmin.blogspot.fi