5.4.2012

GIO

Tässä vielä vähän eilisiä kuvia. Käytiin äitin kanssa hiusten värjäyksen jälkeen hoitamassa tärkeitä asioita esim. käytiin hommaamassa mulle ja Hennille nettiyhteys uuteen kämppään, jonne siis reilun viikon päästä olis tarkoitus muutta! Lisäks käytiin hakemassa mulle uusi puhelin :)


Iltasella Anna kävi pyörähtää tässä meillä, kun mä olin luvannu värjätä sen tyven piiloon. Ei luoja mä en oo värjännyt muitten hiuksia kuin ehkä kolmesti aiemmin..jännityksellä odotin mitä niistä tulee, mutta kai ne sit lopulta oli ihan hyvät :) Ainakin niin Anna-manna sanoi, mutta liekö hän sit huijannut mua.


♥ Ninni

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hyii onks jyväskyäs noin paljon lunta !?! :oooo

Anonyymi kirjoitti...

tykkäätsä varatuista miehistä? ku mulla on joku pakkomielle niihin kun ne ön aina niin hyvännäköisiä.. mietin vaan että ootko samanlainen?

Anonyymi kirjoitti...

^ Joku yrittää selvittää ootko iskeny sen miehen :D haha :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei älä ihmeessä laita tuota swarzkopfin väriä päähäs....... Oon parturi-kampaaja ja en kyllä suosittele missään tilanteessa! Tuossa vaalennusaineessa on 12% hapete, mikä on siis se voimakkain ja tuhoaa sun hiukset. En laittaisi tuota väriä edes raitoina. Henni on laittanut sulle luultavasti 6% hapetteella nuo vaalennusraidat ja suosittelen lämpimästi, ettet tapa hiuksiasi. Itse vaalennusprosessin kokeneena voin kertoa, että kokopään vaalennus (eli värinpoisto) tappaa hiukset noilla hapeteprosenteilla satavarmasti. Mun puoleen selkään olleet paksut mustat hiukset muuttui kananpojankeltaiseksi, palaneeksi, ohueksi polkaksi. Älä tee samaa virhettä, mitä minä tein! Kärsivällisyys on tässä asiassa valttia! Pyydä Henniä laittamaan sulle lisää raitoja tai tekemään vaalennuspesun (Henni varmasti tietiää mikä se on) ja laittamaan taittava sävy päälle..... Mutta älä, missään nimessä, laita tuota päähäsi!!
Terveisin vuosi sitten valmistunut

Unknown kirjoitti...

oh i love this post! amazing blog!
xoxo from switzerland!
P.P.

rebelission.blogspot.com

Ninni kirjoitti...

Karo - Haha tais vuosi sitten olla kyllä ;D

Anonyymi - Hmm en ole ainakaan huomannut, että pitäisin jotenkin enemmän just niistä varatuista! :D

Anonyymi - Haha voi olla :D Luultavasti sen en kuitenkaan ollu mä! Ainakaan tietoisesti en oo iskenyt ketään.

Anonyymi - Elä huoli! Mä itse en värjää ollenkaan kaupan väreillä vaan käyn ennemmin ammattilaisten luona laitattamassa pääni kuntoon :) Kyseinen väri meni kaverini päähän ja voin viedä tämän viestin hänelle!

Rebelission - Thank you very much :)