2.4.2012

Wake-up light

Tässä vihdoin ja viimein lyhykäinen postaus herätysvalosta, jonka sain marraskuussa! About puolen vuoden testailun jälkeen tosta voi jo jotain sanoakin :)

Noi ääninäytteet ei tuu ehkä tarpeeks selkeesti eli tossa on siis 7 erilaista luontoääntä valittavana! Ja se mikä unohtui sanoa, niin toi herättää siis sillä tavalla, että puoli tuntia ennen herätysäänen alkamista valo alkaa pikku hiljaa syttymään ja kirkastuu vähitellen. Ihankun aurinko nousisi 8)



Onko jollain muullakin myös herätysvalo? Kuinka on toiminut omalla kohdalla? Musta oikeasti ainakin itsellä tuntuu, että aamuisin oon pirteämpi ja nousen melkein heti herätyskellon soitua enkä jää torkuttamaan kelloa tai sammuta sitä ja nuku pommiin. Jos mulla on pelkkä kännykkä herättämässä, niin torkutan kelloa ja myöhästyn..muun muassa tänään kävi näin!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Aina kun oon kattonu näitä sun videoita niin mua rupee väkisin hymyilyttää ku kuuntelen sua! :)

Anonyymi kirjoitti...

Sulle sopii nää videot oikeesti, oot niin luonnollinen kameran eessä :D Ja hei kiva ear cuff myös ;)

Unknown kirjoitti...

Oot aika hyvä mainostaa tota :D Mulle ainaki tuli heti semmone et haluun tommosen !! :D

Ninni kirjoitti...

Sara - Haha voi apuva! kai mun pitää kiittää sua, jos saan hymyn huulille :D

Anonyymi - Toi on kyllä tosi kiva kuulla :) Kiitos! Ja eiks ookk ;) Aika yksinkertanen, mut hieno se silti on!

Karo - :D aijai miten kauppis kehittääkään mun myynnin lahjojani! Ei, mut toi on kyl oikeesti sellanen tuote josta on niin paljon hyötyä :)