31.3.2012

Sitä sun tätä

Tässä torstaisia kuvia, jolloin kamera niin kivasti suostui tekemään yhteistyötä mun kanssa! Tarkennukset ei vissiin ihan osunut kohdilleen :D Vietin torstaipäivän jaon hiuspuolella, kun Henni teki mulle hääkampauksen ja meikin. Mulla ei harmi kyllä ole niistä yhtään kuvaa, koska kamera jäi kotiin ja heti, kun iltapäivällä pääsin kotiin niin pesin naaman. Tuntu vaan jotenkin tosi raskaalta, kun naamassa oli puoli kiloa meikkiä.


Ja mitä eilisiltaan tulee, niin oli kyllä varsin erikoinen ilta. Tulin harkoista kotiin ja linnoittauduin sänkyyn peiton alle herkkujen kera. Olin ihan valmis alkaa nukkumaan, kunnes Anna tulee klo 23 sanomaan, että "nyt lähdetään baariin". Tein eilen mun nopeimman lähtöni IKINÄ, kun istuin jo 20 yli 11 autossa menossa kohti keskustaa!! Siis tää on oikeesti ihan uskomaton juttu, koska yleensä jos oon lähdössä baariin niin mun valmistautuminen vie sellaset 2-5 tuntia..:D Voin vain itsekin ihmetellä tätä. Oli kyllä hyvä päätös lähteä, koska mulla ainakin oli kivaa ja kaloreita poltin ainaki satatuhatta!

Tää päivä näyttäis hyvältä ainakin sään puolesta :) Siispä oikein ihanaa lauantaipäivää kaikille!

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hui ootpa kaunis

Anonyymi kirjoitti...

mitä harrastat?

lora kirjoitti...

Voi ku oot kaunis, ja tää sun blogiki on hullun kiva! :) jään kyl seurailemaan;) mut hei käy tsekkaa munki blogi, ja jos kiinnostaa, niin liity lukijaks: http://littlethingcalledlove-lora.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

oot kaunis ja hei mistä oot ostanu ton paidan ja millon, näyttää tosi kivalta!:) ja et oo näköjään vastaillu näihin kommentteihin niin toivon että nyt vastaisit..... ärsyttävää kun jotkut bloggaajaet ei vastaa kommentteihin :p en meinannu tolla nyt vaan sua vaan siis yleisesti!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Phöh kiitos paljon :)

Anonyymi - Valmennan ihania pieniä cheerleadereita!

lora - Kiitos tosi paljon ja kiva kuulla, että pidät :) Pitääpäs käydä tsekkailemassa ;)

Anonyymi - Kiitoksiaa! Ostin sen KappAhlista tässä öö ehkä kaks kuukautta sitten :o Voi olla, et niitä on siellä vieläkin :) Ja sori tämä hidas vastailutahti mä vaan niin kiireessä aina nää luen ja sit unohdan vastata :( Mutta plussan puolella kuitenkin tässä vastailussa oon, kun melkein kaikkii kommentteihin oon jotain vastannut ;)