1.3.2012

Disneypäivä

Oon tänään joutunut heräämään jo tosi aikaisin, kun meille tuli jotain huoltomiehiä. Tai siis oikeastaan yksi vanha mies..damn mä niin odotin jotain nuorta urosta. Oikeastaan toi aikainen herätys oli vaan ihan hyvästä, niin saan unirytmiä edes vähän kohdilleen ennen koulun alkua. Mutta jottei nyt taas lähdetä luisumaan aiheesta, niin tähän päivään! Lähdin siis puolelta päivin Ennan luokse katselemaan elokuvia ja tietenkin nauttimaan ihan extrahyvästä seurasta ;)


Katsottiin kolme leffaa ja mä en nähnyt yhtäkään niistä kokonaan! Ekan näin puolesta välistä, kun olin vähän myöhässä, toisessa nukahdin kesken kuten myös kolmannessa..Väsytti vaan jostain syystä ihan älyttömän paljon :( Meidän oli tarkoitus katsoa disney-elokuvia, mutta vaan yks tais olla noista disneyn. Katsottiin siis Villi tusina, Madagascar ja Monsterit Oy! Lasten leffat rules ;)


Meille tuli iltasella kova nälkä, joten lähdettiin käymään jossain aasialaisessa ruokapaikassa. Mä oon vaan kahdesti elämässäni syönyt aasialaisessa, koska en oikeen oo uskaltanu käydä niissä. Yleensä päädyn vaan johonkin tuttuun ja turvalliseen pizzeriaan. Tänään tuli siis kolmas kerta ja tykkäsin kyllä paljon. Maistoin muun muassa ekan kerran tänään mustekalaa :D Vou hyvä minä, pizza-ninni!


Ja jäljelle jäi vain ravun häntä! Mä en ite jaksanut syödä omaa ateriaani millään..Ehkä se johtuu siitä, että maistelin muidenkin lautasilta 8) Kiitos vielä tästä ihanasta ja megahypersuper mukavasta ja parhaasta päivästä, Ennalle, Marille sekä Miralle!

♥ Ninni

5 kommenttia:

matilda kirjoitti...

ihana marin ja endun kuva <3 ja haha ma taalla yritin silmatarkkana tunnistaa teita teidan asuista ja sormista noissa ruokakuvissa mut ei tainnu menna iha nappiin..

Peppi kirjoitti...

ihanan näköstä ruokaa :)

aboutmylife-peppi.blogspot.com

Ninni kirjoitti...

matilda - voi masi :) Onkin ehkä aika vaikee tietää kuka on kuka, jos ei tiiä yhtään millasia vaatteita meillä on ! :D

Peppi - Ja oli myös hyvää ;)

Anonyymi kirjoitti...

Söikö Mari jotain?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kuvassahan näkyy, että Marilla on lautanen edessään, oikeastaan kaksikin lautasta eli siis kyllä söi :)