6.3.2012

Kristen jeans

Miten koulussa käyminen voi väsyttää näin paljon?! Oon meinannut nukahtaa jo yhdelle tunnille ja matkalla koulusta kotiin torkahdin bussiin sekä kotona simahdin, kun olin saanut takin pois ja vaatteet vaihdettua. En tykkää yhtään väsyneestä olosta, sillon ei oo mikään hyvin ja ärsyttää vaan :( Muttamutta nytpä tähän väliin  kuitenniin aattelin laittaa pitkästä aikaa päivänasua wohoo!


Tuli aamulla niin karsee kiire, etten ehtinyt laittaa hiuksia yhtään mitenkään, joten vetäsin vaan äkkiä pipon päähän! Juoksin bussipysäkille ja kappas bussi oli 15 minuuttia myöhässä..Jos olisin osannut ennustaa, niin oisin ihan hyvin ehtiny tossa 15 minuutissa tehdä jotain noille kauniille kultakutreille damn vaan kun ei oo semmoista kykyä :D


Jalassa oli tollaset semiuudet farkut, joista tykkään ihan sikana! Justiin ton värisiä oon kaivannut pitkään ja plussaa, et noi on ihan pillit! Ei tarvii lähtee kaventelee :) Noi on mun ainoa housut, jotka on ostettu ginasta, kun jostain syystä mulle ei yleensä istu ginan farkut ollenkaan, mut noi kävi hyvin jalkaan.


Marssin sovituskoppiin koon 28/30 kanssa, koska se näytti ihan mun koolta ja vähän ajattelinkin olevani sen kokoinen, mutta yllätyksekseni jouduin kiikuttamaan ne housut takaisin myymälään ja viemään mukanani hitusen pienemmät. En vieläkään ymmärrä kuinka mulle voi mahtua noin pienet farkut jalkaan?! Oon ehkä vähän positiivisestikin yllättynyt! Hah näinkin pieni asia voi saada hymyn naamalle :D


Lisäksi näinä muutamina päivinä hymyn on tehnyt naamataululle toi ihana auringonpaiste!! Koulussakin viihtyy paremmin, kun ulkona on valosaa ja aurinko paistaa :) Jee kevät tulee ihanihan kohta.


Tämä typy voisi lähteä kyllä näillä minuuteilla nukkumaan, koska huomenna on taas aikanen herätys ja muutenkin aika pitkä päivä..onneksi pääsen koulun jä..EIH mulla onkin huomenna yksi koulutus!! Voi #%&8 en mä pääse sittenkään nukkumaan päikkäreitä?! :D Mun suunnitelmat meni nyt kyllä ihan pilalle voi luoja paratkoooon..Ihanaa yötä!

♥ Ninni

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

mullakin on noi samat housut ja on kyllä tosi hyvät ;)

Ninni kirjoitti...

Sara - hah :) ja senki takii ne on niin kivat, ku ne vähän joustaa! :D ite en tykkää sellasista jäykistä farkuista yhtää, ku hankala olla :(