11.3.2012

Messujen ostoksia

Tässäpä tulis nyt näitä lauantain ostoksia. Nyt kun katsoo niin tuntuu, et tässä on ihan hirveen vähän juttuja ja silti meni muka niin paljon rahaa?! Tosin matkoihin sun muihin meni hiukan rahaa ja myös siihen, kun lähdettiin käymään tigin tukussa ja myöhästyttiin bussista nii jouduttin tilaamaan taksi!! Ja se taksikuski ajo jonkun pidemmän lenkin kautta eikä se puhunu ollenkaan suomea..hirvee huijari puijari vaa kuskannu meitä.


1. Kaksi lakkapulloa ja sateenavarjo kaupan päälle. Tää paketti maksoi noin 12 euroa! Kattelin netistä, niin oikeesti noi lakat maksaa about 12 euroa per pullo?! Toivottavasti tää on ees vähän hyvää :D


2. Tangle Teezer jota oon jo pitkään halunnut! Tästä tulee kuulemma ens kesän hittituote :D Toi on tollanen hauska hevosenharja ja ihanan värinenkin vielä. Maksoi 9 euroa :)


3. Edellisestä ei ollut enää paljoa jäljellä, joten olihan mun tietty ostettava pari Schwarzkopfin Moisture Kick hoitoainetta, kun lähti niin halvalla (10 e yhteensä!!). Toisen ostin äidille, jolla on myöskin samainen tuote lopuillaan.


4. Haha nää olikin sitten tällanen ostos minkä sai ihan yli halvalla nimittäin yksi pullo maksoi vain 2 euroa. Oli pakko siis ostaa..Ei varmaan mitään ihan hirveen hyvää ainetta :D Vai onko joku todennut hyväksi?


5. Kiharrin jee! Tämmöstä oon kans halunnut NIIIIN pitkään ja nyt vihdoin se tuli eteen. Ei mitään tietoo, et onko tää ihan lelu vai toimiiko oikeesti hyvin. Onko kokemuksia? ;) Ainakin saman valmistajan minusuoristusrauta on pelittänyt yllättävän hyvin. Tältä hintaa löytyi vain 15 euroa!


6. Näistä oon ehkä eniten ilonen. Kaupassa oon pitkän aikaa katellut näitä tigin shampoita ja hoitoaineita, mutta mun opiskelijabudjetti ei oo ikinä riittänyt niihin..Nyt lähti kuitenkin 20 eurolla shampoo JA hoitoaine!!


7. Tätä Chin tuotetta Henni kovasti suositteli mulle. Noi on kuulemma jotain silkkitippoja ja on hyvää ainetta pörröisille latvoille! Katsotaan kuinka toimii ;)


8. Meikkisuteja lähti halvalla mukaan. Näidenkin tarpeessa oon ollut!


9. Uusi pallo kielikoruun :) Kuvasta ei oikeen nää todellista väriä. Se on sellanen hieno violetti!


Ja sitten nämä loput jutut saatiinkin ilmaisiksi!


Olisin halunnut vielä ostaa uudet pidennykset, mutta ei ollut oikeen tarjolla mitään tarpeeksi hyviä hinta-laatusuhteeltaan..Nytpä lähdenkin tästä koneelta testailemaan noita tigin tuotteita ja sitten nukkumaan ja parentelemaan tätä flunssaa, joka on muuten käynyt kamalaksi jo! Hyvää yötä ja ihanaa alkavaa viikkoa kaikille :)

♥ Ninni

5 kommenttia:

julia kirjoitti...

Ei vitsi toi on niin ihanaa kun saa täyttää pesuhuoneen/vessan kaikilla uusilla värikkäillä purkeilla :D muuten, ootko nykyään siis kauneus- tai hiusalalla opiskelemassa ? :)

jm-blogi.blogspot.com

ronja kirjoitti...

Noi violetit lakat mitä olit ostanu on toiminu mulla ihan jees! Normisti maksaa 15€ joskus kallimmalla ja joskus halvemmalla alesta. Hullun halpoja juttuja oot löytäny! :)

Anonyymi kirjoitti...

siis maksoks noi tigi jutut yhteensä 20e! vai yks pullo 20e? :)

Josku kirjoitti...

Heippa:-)

Ihana blogi sulla ♥

http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

Ninni kirjoitti...

jm - Niiimpä ;) ja niiden käyttöönottokin on aika jees! Kauppiksessa mä oon :D

ronja - Oikeesti?! Hei jes toi on hyvä kuulla, mä en oo vielä ehtiny testaamaankaan!

Anonyymi - Ne makso YHTEENSÄ 20 euroa :D ihan hullua! Joissain paikoissa noi voi maksaa yhteensä jopa 70 euroo ;o

josku - kiitoksia paljonn :)