22.3.2012

Koulussa

Tässä eilisiä JA tän päiväsiä kuvia koulusta yyms! Meillä on nyt ollut ihan sika rentoja päiviä, kun ollaan saatu hyöriäpyöriä ympäri koulua ja tehdä kaikkia kivoja tehtäviä. Ei ole tarvinnut istua paljon tietokoneen takana. Eilen meillä oli tehtävänä kuvata joku esine ja keksiä sille mahdollisimman monta käyttötarkoitusta. Harmi, kun en ottanut kuvaa meidän ideoista!! Otettiin kuvausreissulla samalla vähän muitakin kuvia hehh..Mulla oli eilen päällä toi uusi neuletakki, joka on musta ihanan värinen :)


Tänään olikin sitten vielä eilistäkin rennompi päivä, kun tehtiin vaan aamusta yksi tehtävä ja sen jälkeen mun pitikin jo joutaa hiuspuolelle näytön koekampaukseen.


Hehe kiva juurikasvu..:D Onneks pääsen värjäyttämään nää parin viikon päästä! Muuten pitipä sanoa eli kysyä, että onko nää mun kuvat liian isoja vai sopivia? Kun sain kommenttia, ettei ainakaan jonkun lukijan puhelimella pysty katsomaan näitä kuvia ollenkaan :( Ite kyllä tykkään enemmän näistä isoista, kun saa paremmin selvää, mutta on se kyllä harmi, jossei joka paikkaan sitten näy.

♥ Ninni

12 kommenttia:

meritta kirjoitti...

Toi puhelinjuttu on totta ku blogger muuttaa sen semmoseks ihme puhelinversioks, mut homma toimii jos meet tonne asetuksiin ja "mallit" ja sieltä kiellät sen ihme mobiiliversion! :)

Ninni kirjoitti...

meritta - :DD voi kauhee mä en ees tiennyt tollasesta! Kiitos paljon vinkistä, toivottavasti mä osasin laittaa nyt oikeen jutun :)

Tytti kirjoitti...

Tykkään kovasti sun vaatteista, siis tässä postauksessa ja yleensäkkin mitä oot esitellyt! Olen suht uusi lukija mutta pelkkää hyvää on vaan sanottavana. Hienoja kuvia, jännää miten tosi arkisistakin asioista (kuten lautaspinot :D) voi saada tolleen tyylikkäitä ihan vaan hyvällä laadulla :-)

ja PS. juurikasvu on niiiin syvältä! Sulla se ei ees erotu sillälailla, blondina saan tuskailla sen kanssa jo pari viikkoa värjäyksen jälkeen..!

Laura kirjoitti...

ihanat kengät sulla! oon ettiny just tollasia, mut mustan värisiä, mut niitä ei vaan löydy mistän :(

elli kirjoitti...

onks sulla pidennykset? jos on niin miten ne on, teipillä vai klipseillä vai sinetit vaaaai?? :D oot varmaan aiemmissa postauksissa kertonu, ei jaksa rullaa alas päi ;D

Ninni kirjoitti...

Tytti - Voi että mulle tuli hirmu hyvä mieli, kun luin sun kommentin! Kiitos tosi paljon :) Kiva kuulla, että pidä! Mäkin oon tsiigaillut sun blogias ;) Ja jooo juurikasvu ei todellakaan oo mikään ylinystävä paitsi nykyäänhän se on ihan siistiäkin, jos on vaaleat hiukset ja vähän tummempi juuri :D! Mä taas näytän välillä vähän siltä kun alkaisin kaljuuntua :-D

Laura - Heii seppälässä oli noita nyt talvella mustinakin myynnissä!! voi olla, että on vieläkin ;)

elli - Joo on mulla ja klipsit siis on, mutta käytän niitä ihan älyharvoin! Ihan vaan muutaman kerran kuussa :D Joo oon kyllä kertonut aiemmin ja tossa sivun vasemmassa reunassa onkin noita taggauksia josta löytyy joitain juttuja ;)

elli kirjoitti...

no enhän mä nyt osaa tätä internetin ihmeellistä maailmaa käyttää sen kummemmin ku googlesta ettiä ja pasianssia pelata ;)
mut sulla on ihanat hiukset ja kiva tyyli :)

Anonyymi kirjoitti...

ootko lihonut? ei sillä, et olis kauheeta tms, mut näyttää vaan siltä kun en oo pitkään aikaan lukenut blogias. :) En halua että loukkaannut!

Anonyymi kirjoitti...

oot vissiin kova pano tyttö kun susta lentää sellasia juttuja tuolla..:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ei, en ole :) Samankokoinen oon ollut jo monta vuotta! En tietenkään loukkaantunut, mutta ei toi nyt mitään ihan hirveen kivaakaan kuultavaa tietenkään oo :D varsinkin, kun on niin arka aihe kuitenkin!

Anonyymi - Mua alko nyt kyllä ihan naurattaa :D mitähän juttuja tällä kertaa? Oon itsekin kuullut itsestäni jotain ihan älyttömiä juttuja, mistä MIKÄÄN ei ole ollut totta! Juoruja siis todennäköisesti vaan :D

Anonyymi kirjoitti...

Mikä tekee susta noinkin ihanan?

HENNA kirjoitti...

löytyipäs taas oikea blogihelmi :> jään kyllä seurailemaan! mutta käyhän myös krukkaamassa mun blogi, ja liity lukijaksi jos nappaa :p

http://hennankengissa.blogspot.com/