7.3.2012

Ruutupaita

Olin aamulla ehtiny laittaa itteni jo valmiiks ja olinkin jo lähdössä kävelee bussipysäkille, kunnes mulle tuli ihan kamalan huono olo :( Oon aivan varmasti tulossa nyt kipeeksi, kun pitänyt pientä flunssaa yllä muutaman päivän ja mua palelee tavallista enemmän..joudun kotonakin käyttää hanskoja, kun kädet on niin jäässä! Koneella ollessa niitä ei voi käyttää ja tää onkin aika vitsin hyistä kirjottaa tässä tätä :D Otin parit kuvat tylsyyksissäni ja nyt voisin painua tonne peiton alle lepäämään.


En ookaan pitkään aikaan käyttänyt tota ruutupaitaa. Huomasin myös, että se on aika tosi kiva! Onneksi äiti on säästänyt vanhoja vaatteitaan näin mun varalle ;) Mut nyt mun kädet ei enää kestä tätä järisyttävän, tutisuttavaa kylmyyttä eli adios!

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva alemmuuskompleksi kun kattoo näitä kuvia... :D Oot tosi nätti! Onko sulla tässä pidennykset? Mihin asti sun oma tukka yltää? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Näh ei mitään alemmuuskomplekseja, sellaset ei oo kivoja! :( Kiitos paljon :) Juu on pidennykset näissä kuvissa ja oma tukka on noiden pitunen, tai siis pisimmät hiukset on noiden mittasii, mut noi tuo vähän runsautta tohon latvaan, niin näyttää pidemmiltä :)