21.3.2012

Guess what!

Innostuin nyt niin kovasti noista popoista, että aloin eilen iltasella tutkiskelee nettisivuja! Intersportin sivuilla oli conssit 40 euron hintaan ja mä päätin, että meen heti koulun jälkeen sinne. Noh..kun pääsin perille, niin huomasinkin, ettei liikkeen ovet avaudu mulle!! Ovessa olikin lappu, jossa luki "avataan pian (26.3.2012)" tjms...Ajattelinpa sitten, että lähden käymään toisessa Intersportissa, joka sijaitsee hieman kauempana. Tepsuttelin kuitenkin ennen tätä takas työpaikan kahvioon, kunnes törmäsin myymälän puolella Anniin ja Mattiin, jotka olivat justiin käyneet tässä kaukaisessa Intersportissa samalla kenkäasialla. Sielläpä ei kuulemma enää ollut kokoja jäljellä, joten se sitten siitä kenkähaaveesta..Alla olevat kuvat kertookin sitten mun seuraavan askeleen!


JEEE! Vihdoin ja viimein. Pähkäilin hirmu kauan koon 35 ja 36 välillä, mutta päädyin isompaan, että talvella noihin mahtuu sitten vähän paksumpi sukka. Jos ois olemassa koko 35.5 niin oisin varmaan kyllä ottanut sen, mutta ei niin ei :( Hintakaan ei kirpaissut, sain noi nimittäin 30 prosentin alennuksella elii about 45 euroa maksoin tai siis äiti maksoin heh..:D Kiittäkäämme vielä siis mamaa! Tarkotus oli tehdä vielä toinen postaus tän päivän hurjista kuvioista, mutta oon nyt niin yliväsyny, että meen vaan suoraan nukkumaan, joten huomiseen :)

♥ Ninni

9 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Ihanat on! :) Olen itsekin haaveillut juuri valkoisista converseista, ehkä kevään aikana sellaiset pitäisi sitten hankkia- :)

matilda kirjoitti...

jeeeee!! mä käyn kyllä kans ostaan vaikka en saiskaan neljälläkympillä nimittäin haluun jo ne vaaleenpunaset! ja voisitko tehdä myös lauantaista jonkun kivna jutun tänne ;) oon jo odotellu sitä!! ja toisekseen ne KUVAT MEILLE TYTSYIHIN!!
pusipusi nippana <3

Anonyymi kirjoitti...

jei :) mäki ostin eilen conssit 39,90 intteristä! Mustat koristamaan riviäni ;) oot ihana!

-venla

Anonyymi kirjoitti...

miksi sait 30% alennusta ?

Anonyymi kirjoitti...

oisin suositellut pienempää kokoa, hetken kun oot käyttäny ne vähä löystyy ja rupee lonksumaan.

Anonyymi kirjoitti...

kuljetko oikeasti noin paljon massan mukana että kun tajusit ettei sulla ole noita massajuttuja mitä KAIKILLA on (nahkatakki, conssit...) niin ryntäät samantien ostamaan sellaiset? huhhuh

Anna Käyhkö kirjoitti...

noi kengät on täydellisyyttä!

lauantaimurhetytto.blogspot.com

Ninni kirjoitti...

Christina - Hih eikun siitä vaan sitten kauppaan hankkimaan ;)

matilda - Eikö vaaleenpunasista ollu kokoja muka intterissä?! :o Sain tänään ne kuvat koneelle, eli ehkä mä ehin laittaa ne sitten lauantaina sinne ja jutun teen, jos siellä on tarpeeks kuvia!! :D kuvia jota voi tännekin julkistaa...:D pusipusi masi <3

Anonyymi - Sulla on varmaan viidet!! Oon kade :D ite oot!

Anonyymi - Voi se on pitkä tarina, mutta yhdellä työntekijöistä oli käynyt yksi pikku moka tossa joulun aikoihin ja lupas antaa mulle seuraavasta ostoksesta alennusta :)

Anonyymi - Noooh..eiköhän ne jalassa pysy! Kun mun vasen jalka on vähän isompi kuin oikee, niin se 35 oli vasempaa vähän turhan pieni :(

Anonyymi - Haha tiiätkö meinasin kirjottaa tähän postaukseen, etten ostanut näitä motiivilla "koska kaikilla muillakin on sellaset niin munkin on ihan pakko saada", vaan mä OIKEESTI tykkään noista ja oon haaveillut consseista MONEN vuoden ajan :D Päätin jättää sen kuitenkin pois. Mulla ei ole ollut koskaan tarpeeksi rahaa ostaa niitä!

Ansma - Voiii niin on! tykkääntykkäännn :)

Anonyymi kirjoitti...

mulla on conssit koossa 35.5 =o just tollaset valkoset