13.3.2012

Vastaukset

Nyt kun mä oon kipeä, niin mulla on ollut hyvin aikaa vastailla noihin teidän kysymyksiin! Oli tullut tosi paljon vähän syvällisempiä kysymyksiä, joihin piti oikeasti kunnolla pohtia vastauksia ja oikeasti käyttää aivoja. Hermotkin meinas välillä mennä tätä tehdessä, koska fontit vaihteli ihan yhtäkkiä muiksi ynnä muuta..




Mikä sun lempi hajuvesi on?

- Asia on nyt vähän niin, etten oo vielä löytänyt lempparia. Lemppari hajuveden pitää olla sellainen, jonka voisi vaikka syödä!

Onko sulla siskoja tai veljiä?

- Mulla on yksi pikkuveli, joka tosin ei ole enää niin kovin pieni, kun täyttää ensi kesänä jo 18 vuotta voi apua..Oon tosi katkera, ettei mulla ole enempää sisaruksia! Isoveli olis kiva kuten myös pienen pieni pikkusisko :)

Meetkö kesällä minnekkään festareille?

- Mun on pitänyt mennä Provinssiin jo kahden vuoden ajan, mutta ikinä mä en ole sinne ennättänyt. Tänä kesänä kuitenkin OIKEASTI ajattelin käydä siellä! Katsoo nyt minne tie vie ;)

Mikä on sun ens kesän sellane must have vaate? :D

- Haha näitä on kyllä paljonkin, mutta jos nyt muutamat vaan sanon, niin ehdottomasti conssit, maximekko sekä joku kiva hattu :)

Heei mua vähä kiinnostais tietää et miten tää sun kouluhomma oikeen menee? :D Oon ihan pihalla! Oliks sulla siis joku tauko tässä vai?

- No jos nyt ihan alusta asti aloitan kertomaan, niin yhdeksännellä luokalla mulla ei ollut hajuakaan mitä haluaisin isona tehdä. Valitsin siis lukion, jonka olin suunnitellut käyväni neljässä vuodessa. Kun olin käynyt lukiota kaksi ja puoli vuotta tajusin, ettei se ollut YHTÄÄN mun paikka. Hain siis maaliskuun yhteishaussa ammatillisiin kouluihin. Lukiosta erosin silti vasta kolmen vuoden opiskelun jälkeen! Aloitin syksyllä opintoni Jyväskylän kauppiksessa ja teen tällä hetkellä kaksoistutkintoa, jonka lukio-osuudesta mulla ei ole enää paljoa ollenkaan jäljellä, koska kävin lukiota niin kauan. Tämä on siis yksi syy miksi mulla oli koulusta lomaa tänä lukuvuonna. Toinen syy lomailuun on työssäoppijakso, jonka sain senkin hyväksiluettua, koska olen käynyt töissä. Olisin saanut kuitenkin olla 3. ja 4. jaksot koulussa, mutta mulle määrättiin sairaslomaa henkilökohtaisten syiden vuoksi ja tämäkin on yksi syy pitkään lomaani. Nyt kuitenkin olen taas ihan normaalisti koulussa :) 


Mikä on tän vuoden kevään/kesän hitti tuote? :D

- Voi apua siis mähän en osaa sanoa mitään mikä olis kaikille sellanen hittituote, mut sanotaan nyt vaikka toi tangle teezer! On muuten toiminut mulla ihan älyhyvin. Hiuksia on lähtenyt viiskyt kertaa vähemmän, kun ennen ja harjaaminen ei satu ollenkaan :) Tekis vaan mieli harjailla hiuksia päivät pitkät.

Seurusteletko?

- En seurustele.

Ketkä on parhaat kaverisi?

- Tää parhaiden kavereiden määrittely on mulle aika vaikeaa, koska piirit on muuttuneet niin paljon lähiaikoina. Nyt kun tässä oikeasti alan miettimään, niin parhaisiin kavereihini kuuluu meidän tyttöporukka, jolla ollaan hengattu jo monen vuoden ajan. Tähän porukkaan kuuluu Anni, Enna, Mari, Maria, Matilda, Mira ja Nella. Mulla on myös muita hyviä kavereita, joihin kuuluu Venla, Misa, Mitsku ja Piitsu sekä tietenkin mun avovaimo Henni!

Onko sulla "vihamiehiä"?

- Tässä maailmassa ei ole yhtäkään ihmistä, jota mä todella vihaisin! Tietenkin sitten löytyy niitä ihmisiä joista mä en pidä. Niitäkään ei kyllä ole montaa..about 2? :D

Minkälaisia ihmisiä et voi sietää?

- Ainakin luonteen piirteet mitkä ärsyttää on itsekeskeisyys, esittäminen, liika takertuminen, huomion ylenpaattinen hakeminen sekä mielialan totaalinen aaltoiluhäiriö. Varsinkin toi kokoaikeinen huomion hakeminen raastaa mun hermojani! Okeiokei mikä tahansa noista saa mut kiehumaan, kun vähänkin ajattelen :D

Ootko neitsyt?

- Eei, kun mä oon syntynyt marraskuussa, joten oon skorpioni!



Mikä on sun elämän suurin vastaisku/vaikeus?

- Jo olleista vastaiskuista varmasti lääkäreiden toteamiset ja tietenkin seurustelusuhteiden päättymiset. Tulevista vaikeuksistahan en voi tietää, mutta luulenpa vaan, että töiden saaminen tulee tuottamaan mulle aikamoista vaikeutta tulevaisuudessa..:( Tai ainakin mä pelkään sitä! Toivottavasti ymmärsin tän kysymyksen nyt oikein.

Sun lempidrinkki baarissa?

- Nykyään en oikeastaan juo baarissa drinkkejä! Useimmiten juon vaan shotteja, koska en jaksa juoda isoa lasia esim. siideriä ja oon muutenkin niin hidas juomaan, että kantaisin varmaan koko illan samaa lasia kädessä. Jos nyt kuitenkin pitää sanoa joku lemppari niin varmaan joku hmm..äh enhän mä tiedä niiden nimiä?! Mut tykkään enimmäkseen kaikista pirtelöistä :)

Lempi vaate/asuste?

- Lempivaate hmm..aika vaikee? Ehkä henkan musta "silkkipaita" tai uudet ginan farkut!

Mitä meinasit tehä kauppiksen jälkee?

- Mulla ei ole mitään tietoa! Saatan jatkaa opiskelua jossain tai jos hyvin käy kauppiksen työssäoppijaksoilla, niin saatanpa aloittaa työnteon jossain :) Voihan sitä opiskella lisää myöhemmälläkin iällä.

Milloin teet sen ystävä postauksen jota olet puolivuotta lupaillut? lyhyt ytimekäs ja monipuolinen olisi kiva ! kiitos

- Lupailin tehdä sen reilut puolivuotta SITTEN. Mun on hyvin vaikea tehdä sitä, koska mä en oikeasti enää tiedä ketkä on mun oikeita ystäviä. Kavereita mulla taas on niin paljon, etten voi kaikkia alkaa tänne laittamaan. Mua itseänikin ärsyttää, koska haluaisin tehdä sen ja oon jo kolmesti aloittanut työstämisen, mutta aina se on tyssännyt tohon samaan juttuun :( Ehkä kuitenkin se tänne vielä joku päivä ilmestyy!

Minkälaisista leffoista tykkäät?

- Eniten tykkään ehkä komedioista ja romanttisista sellaisista. Tykkään kyllä myös katsoa draamaa sekä trillereitä!


Ottaisitko mieluummin kissan vai koiran lemmikiksi?

- Ehdottomasti koiran! Koiraa voi olla kyllä työläämpi hoitaa, sillä se tarvii melkein jatkuvasti huomiota, kun taas kissat viihtyvät enempi itsekseen. Oonkin tässä miettinyt jo koiran hankintaa, mutta vielä pitkään aikaan mulla ei ole sellaiseen varaa :(

Ketkä julkkismiehet on parhaimman näköisiä? :D

- Voih..on niin paljon komeita julkkismiehiä :D En kyllä muista tai tiedä melkein kenenkään niistä nimiä eli on vähäse vaikea nyt listata tähän joitain, mutta pari jotka muistan on Matt Lanter, David Rundblad, Cristiano Ronaldo ja vähän omituisempi valinta Bret Michaels.

Entä ketkä julkkisnaiset on kauneimpia?

- Musta tuntuu, et vastaan aina samalla tavalla, mut nää vaan on niin kauniita naisia. Megan Fox, Kiira Korpi, Jenni Vartiainen, Eva Longoria, Lindsay Lohan..ja lista vois jatkua loputtomiin.

Ootko koskaan viiltäny tai muuten satuttanu ittees tahallisesti?

- Nooh mitä sitä nyt junnuna tuli purettua pahaa oloa itseensä..Nykypäivänä voin vain ihmetellä MIKSI?!

Lempiasiat kesässä?

- Lämmin ilma, stressittömyys, vehreys ja värikkyys sekä kesäpukeutuminen! Ja tietty myös valon määrä.

Onko mitään suunnitelmia ens kesälle?

- Suunnitelmia olis vaikka muille jakaa, mutta saa nähdä mitkä kaikki niistä käy toteen. Ainakin yksi iso ja ihana juttu on meidän tyttöporukan Italian matka :)


Haluaisitko jonkin lävistyksen tai tatuoinnin?

- Lävistyksistä haluaisin traguksen ja tatuoinnin ottoakin olen suunnitellut jo parisen vuotta.

Mitkä on sun paheet?

- Liiallinen syöminen ja napostelu. Napostelusta oon kyllä päässy melkein kokonaan jo eroon! Kynsien repiminen on myös yksi. Näitä on kyllä varmasti lisää, mut nyt just ei tuu mieleen mitään.

Mitä pelkäät?

- Pelkään ihan liian montaa asiaa, kuten pimeää, ötököitä, mielikuvan kehittelemiä hahmoja, yliluonnollisuuksia, tulevaisuutta, läheisten menettämistä jne.

Mikä on elämäntarkotus?

- Siis voi luoja mä en oo varmaan ikinä miettiny tällasta?! Hyvä, mutta vaikea kysymys. Elää elämä täysillä, onnellisena ja mahdollisesti tarjota onni myös muille! 

Mitä tekoa kadut?

- Sitä, että lopetin cheerleadingin.

Minkä ikäsenä seurustelit ekaa kertaa ns kunnolla?

- Hah pitipä oikeen laskee :D 14-vuotiaana!

Onko sulla enää koskaan ikävä cheerleadingia, siis että ite harrastaisit?

- Useinkin..Varsinkin kisakausilla tulee ihan kamala ikävä, kun ohjelmia treenataan kovasti. Myös kisoissa tulee kova ikävä treenailua!


Mitkä on sun luotto vaatekappaleet?

- Mustat Dr. denimit ja vaalea bleiseri!

Onko sulla koskaan ollu lyhyitä hiuksia ?

- Ala-asteen ekoilla luokilla mulla oli lyhyet hiukset kuten myös yläasteella 7. ja 8. luokilla!

Ootko nyt ihastunu tai onko juttuu jonkun kans?

- Noo ehkä näinkin voisi sanoa!

Mitkä on sun mielestä huonoja puolia sussa?

- Se, kun oon vaikeasti tavoitettava ihminen, aikaansaamaton ja kun mä vaan oon välillä niin hankala ihminen (teen elämän itelleni hankalaks, kun en voi lähtee kouluun, jos on hirvee finni naamassa!!) sekää oon huono tekemään valintoja ja välillä oon huono sanomaan mielipiteeni.

Entä hyviä puolia?

- Hmm mä olen kohtelias, ymmärtäväinen, fiksu sekä pirteä!

Asiat joita haluat tehdä ennen kuolemaa? tai siis niinku must jutut/haaveet!

- Käydä Lapissa, Australiassa, Afrikassa sekä jenkeissä! Saada olla äiti ja mennä naimisiin :D

Ja mitkä muutenkin on sun tulevaisuuden haaveet? ihan pitkällä ja lyhyellä kaavalla :-)

- Lyhyellä kaavalla haaveina on valmistua kauppiksesta ja saada työpaikka. Pitkällä kaavalla elää onnellista elämää aviomiehen ja lapsien kanssa!


Oon lukenu sun blogista, että käyt välillä kauhajoella, niin mitäs tää? ite asun täälläpäin :)

- Mun kämppis on asunut siellä suuren osan elämästään ja Hennin vanhemmat asuu siellä edelleenkin! Ja Hennin kautta oon saanut sieltä pari tuttuakin :)

Jos saisit muuttaa jotain ulkonäössäs, niin mitä muuttaisit?

- Muuttaisin montaakin asiaa! Jos saan nyt muutaman sanoa niin haluaisin suuremman suun, kapeamman nenän ja sirommat kasvot.

Millanen oot humalassa?:D

- Riippuu ihan täysin päivästä! Useimmiten kuitenkin hyvin rauhallinen. Jotenkin niin huvittavaa, kun oon ollut joinain iltona lähes siinä pisteessä, etten muista seuraavana aamuna mitään ja kaverit on sanoneet, että mä en edes ollut humalassa edellisiltana vaan lähes selvinpäin :D Tän ääripää taas on se, kun tekis mieli juosta maailman ympäri ja energiaa ja intoa olis vaikka muille jakaa ja juttu lentää minkä kerkiää!

Mikä on sun lempibaari?

- Tällä hetkellä ei mikään. En enää oikeen tykkää käydä missään :(

Pelaatko jotain pelejä koneella? (pasianssii yms. ei lasketa:D)

- Hahah pelaan..:D Mulla on sims ja muumipelejä sekä tietty kaikki nettipelit..! Joskus tuntuu, et pelaan ihan liikaa.

Hulluin juttu minkä oot tehny?

- Mä en hirveesti oo tehnyt mitään hullua, koska ajattelen yleensä tosi paljon mitä kannattaa tehdä ja mitä ei! Mutta jos nyt joku tyhmä juttu pitää heittää, niin se kun baarissa keräsin joulukuusesta melkein kaikki koristeet laukkuuni :D Kaikki ei ollut ehkä ihan niin perinteisiä koristeita muun muassa parit rintaliivitkin laukusta löytyi..:D




Mitä tekoas häpeät eniten?

- Mulla ei tuu tähän nyt yhtään mitään mieleen!

Miks lopetit lukion kesken?
  
- Se ei tuntunut vaan enää yhtään omalta jutulta. Ja en kadu ollenkaan, että lopetin!

Miltä tuntuu täyttää tänä vuonna 20?

- Kamalalta..Eivaan oikeasti mä haluisin olla 20 ikuisesti! Siitä eteenpäin en halua mennä :D 

Paljon oot pitkä ja painat?

Oon 165,5 cm ja paino vaihtelee 53-55 kilon välillä!

Monesti oot värjänny sun hiuksia?


- Herre gud ehä mä oo laskenu! Varmaa ainaki 40 kertaa :D

Kuka on sun paras ystävä?

- Mulla ei ole yhtä parasta ystävää, vaan monta hyvää :)


♥ Ninni 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eiii nauran hullusti tolle "niin se kun baarissa keräsin joulukuusesta melkein kaikki koristeet laukkuuni :D Kaikki ei ollut ehkä ihan niin perinteisiä koristeita muun muassa parit rintaliivitkin laukusta löytyi..:D"

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla joku sairaus? Kun puhuit noista lääkäreitten sanomisista yms... Ymmärrän kyllä jos on liian henkilökohtaista, että et halua vastata:)

Enna kirjoitti...

sinäkö muka fiksu... ja toi kuullostaa niin oudolta että haluut olla äiti ja lapsia!!! parivuotta taaksepäin asia ois niiiiiiiin eri hihi :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Heheh voin vaan itsekin miettiä, että miks ihmeessä oon tehny jotain tollasta :DD

Anonyymi - Ei ole sairautta :)

Enna - Siis tarkotin sillä tavalla fiksu, etten tee mitään tyhmiä juttuja ja ajattelen onko joitain juttuja järkevä tehdä vai ei! Hah nii eikö vaan..:D

matilda kirjoitti...

ma muistan kun neiti halusi viela heittaa kaikki maailman lapset kellariin! xD
ps vahan tuli rakastava olo etta munkin nimi oli tuolla kavereissa vaikka oon ollut niin kauan poissa, luin sen eka ja en huomannut omaa nimee muiden joukossa ja sydan varmaan pysahty... :D
pps IHANAAAA KUN NAHAAN HUOMENNA/YLIHUOMENNA MINUN NIPPPANAAAA!!!!!! <3<3<3