7.3.2012

Am I weird?

Tossa rupesin yks päivä miettimään asioita, mitä en ole ikinä omistanut. No joooh niitähän on paljonkin, mutta siis asioita, joita on oikeesti melkein kaikilla. Asioita, jotka on musthave-juttuja. Tässä nyt kolme, mitkä mulle tuli mieleen :D Ja kuvat on ylläripylläri otettu we♥it:sta!

1. CONVERSET

Siis oikeesti, kun tuolla keskustassakin ollessa kattoo, niin varmaan joka toisella näkyy conssit jalassa. MIKS ihmeessä mä en oo ikinä omistanut tämmösiä tennareita?! Ne on vieläpä niin kivannäkösetkin! Tänä kesänä mä oon päättänyt korjata asian ja hankkia jonkinnäköset! Muutenkin vanhat tennarit on jo ihan rikki ja likaset..Mietin vaan, että onko pitkä- vai lyhytvartiset kivemmat? :)


2. NAHKATAKKI

Voin vaan itsekin ihmetellä tätä. Nahkatakkikin varmaan löytyy almost jokaisen vaatekaapista, mutta eipä vaan tämän tytsyn. Tuntuu, et tän oikeesti pitäis olla sellanen juttu joka jokaisella vaan on. En oo ikinä ees oikeen katellu missään kaupoissa takkeja, mutta ehkäpä tähän pitää tehdä muutos, koska mä hirveesti nyt haluisin sellasen!


3. UGGIT

Tai muggit..näitäkään en oo omistanut ikinä enkä mitään ees vähän näiden tyylisiä. Muggejaki näkyy talvella aika runsain määrin ihmisen jaloissa. Mä en ees tiiä onko ne niin kivat tai kauniit kengät, mut ainakin olis lämpimät ja tykkäisin käyttää niitä ainakin harkkamatkoilla ja kauppareissuilla. Ehkä nää onkin sit se ens talven hankinta..


Musta oikeesti tuntuu, et oon jotenkin outo, kun mulla ei oo ikinä ollut mitään noista tavaroista. Vai onko meitä enemmänkin? Pliis ilmottautukaa nyt joku :D Ja hei muistakaahan heitellä kysymyksiä tähän postaukseen, että saan postauksen niistä kehiin!

♥ Ninni

12 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Haha toi on vaa jotenki niin mielenkiintoista ettet omista mitään "massamaista":D Ja silti oot trendikäs, vaikka et oo ollu just noissa 'converse/ugg' jutuissa mukana ! Et varmasti ole ainoa

Minna kirjoitti...

Et oo ainut, mullakaa ei oo ikinä ollu converseja tai uggeja.. Ja kun ei ne oo yhtään ainakaan mun tyylisiä niin miks sitten pitäs ees olla :D Mieluummin sit erottuu massasta jollain muilla popoilla :)

Enna kirjoitti...

ei oo mullakaa conversei koska mun jalka vaan näyttää isolta kanootilta se jalassa ja jotenki musta ne on niiin painavat!! Mutta oon nyt kyllä alkanut hieman tykkäämään niistä :)) punaset converset... ♥♥ ehkä munkin jalasta löytyy jokupäivä ;)
nahkatakki kans.. ei oo oikee mun juttu, mut sitten kuitenkin hiiieman kiinnostais tietää et miltä näyttäs :)

veera kirjoitti...

en oo mäkää koskaa omistanu converseja! mut en kyl usko ees et tuun iha heti omistaan koska mun tyyliin ne ei vaa istu vaik muilla hienoja onki:)

Anonyymi kirjoitti...

Mullakaa ei oo koskaan ollu converseja tai nahkatakkia :D

Anonyymi kirjoitti...

haha apua tuntuu et oonko mä ihan massaa ku mulla on converset, kahet uggit ja kolme nahkatakkia tällä hetkellä vaatekaapissa.. :D mutta ite omistan valkeet pitkävartiset conssit ja musta ne on vaan tosi kivat!:)

Ninni kirjoitti...

julia - Ainakaan näitä massajuttuja en, mutta muita juttuja kyllä sitten löytyykin! :D Ja näköjään en olekaan hah :)

Minna - Niinnose jos ne ei oo yhtään itsensä tyylisiä, niin miks niitä sitten ostais se on ymmärrettävää :) Mulla vaan on se, että koen noi hyvinkin paljon mun tyyliin sopiviks ja silti en omista! :D

Enna - Onhan consseja sellasia kevyemmän mallisinakin! Sellasia sirompia, ite aattelin harkita ehkä sellasia ;) Meidän pitää Enna lähtee joku päivä keskustaan kiertelee ja sovittelee näitä juttuja :D

veera - Se on kyl totta, että jos niitä ei koe sopiviks omaan tyyliinsä, niin miksipä sellaset sitten hankkisi ;) ei minkään massailmiön takia ainakaan kannata!

Anonyymi - Vouu sieltäkin ilmottautui yksi, mutta uggit löytyy? ;)

Anonyymi - Haha, no ei se mitään ;) jos niistä oikeesti pitää ihan ilman massahömpän syytä, niin miksei sellasia sitten omistais :) Mäkin mietin ehkä justiin valkosia, mut pitää vielä kattoo, et mikä malli sopii omaan jalkaan parhaiten!

Anonyymi kirjoitti...

"Anonyymi - Vouu sieltäkin ilmottautui yksi, mutta uggit löytyy? ;)"

^^ jep, feikkiuggit löytyy. :DD

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - haha eli siis muggit eli muka uggit ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mullakaan ei ole mitään noista! :D

Enna kirjoitti...

NINNI JOO MENNÄÄN!!!

Anonyymi kirjoitti...

Mä sain just viime kesänä hommattua converset ja nahkatakin, joita en oo ikinä ennen omistanu:D mut uggeja ei oo eikä tuu olemaankaan, hyihyi.