28.3.2012

Helpotus

Voi elämän kevät millaista kiirettä on pitänyt! Tuntuu, että on pitänyt monta päivää juosta paikasta toiseen eikä ole ollut hetkeäkään aika hengähtää. Perjantaina meillä oli treenit ja tyttöjen ilta, lauantai meni treeneissä ja ilta kavereiden kanssa juhliessa, sunnuntaina mulla on cheerleadingliiton leiripäivä ja maanantaina palaveria palaverin perään! Stressiltä ei ole voinut välttyä millään ilveellä. Etenkin muuttoasiat ja koulujutut on pitänyt hyvin stressiä huipussaan. Tänään mulla onkin ollut vapaapäivä ja se on kulunut näissä merkeissä :)


Nyt mä jatkankin ton kirjan lukemista ja käyn pikku hiljaa nukkumaan :) Huomenna onkin sitten taas aika mennä Hennin käsittelyyn hiuspuolelle. Ihanaa loppuviikkoa kaikille! Muistakaa välillä rentoutua ja antaa aikaa itsellenne :)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mikä muutto? Ootko muuttamassa vai?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo kyllä olen muuttamassa :) Olen kyllä maininnut siitä täällä blogissa jo aiemminkin!