29.2.2012

Kuola valuu..

Mä oon ihan pökerryksissä täällä kotona! Oon selaillut nimittäin netissä vaatekauppojen sivustoja ja kuola vaan valuu pitkin suupieliä..Lisäksi mun aivot on kehitelleet monia ihania asukokonaisuuksia, joita mun vaatevarastolla ei nyt ehkä ihan toteuteta. Ainakaan kaikkia! Nämä seuraavat henkkamaukan vaatteet ovat olleet osana joitakin kokonaisuuksia..möyy mä haluuuun :(


  •  Punaiset shortsit 9,95 €
  •  Deniminsiniset shortsit 19,95 €
  •  Vaaleat deniminsiniset shortsit 19,95 €
  •  Mustat shortsit 9,95 €


  •  Puuterin värinen pusero 14,95 €
  •  Neulepusero 19,95 €


  •  Roosa bleiseri 19,95 €
  •  Musta bleiseri 19,95 €


  •  Vihreä mekko 19,95 €
  •  Kukallinen mekko 19,95 €


  •  Beige mekko 19,95 €
  •  Kukkamekko 14,95 €


  •  Vaaleansininen huivi 9,95 €
  •  Beige huivi 9,95 € 


  •  Musta laukku 39,95 €
  •  Ruskea käsilaukku 29,95 €
  •  Ruskea laukku 24,95 €
  •  Vaaleanharmaa laukku 39,95 €

Voin kertoa, että meni ainakin kolkytseittemänmiljoonaa kertaa hermo painttiin näitä kuvia muokkaillessa! Jouduin alottaa joka kuvan alusta oikeesti ainaki kolmesti..mutta ihanaa, että sain valmiiks nää. Eikun huomenna sitten keskustassa käymään ja jos vaikka löytäisin noista yhden jutun, niin olisin iloinen ;) Tänään laitoinkin muuten ekaa kertaa ikinä tilaukseen vaatteita tuolta H&M sivuilta! Niitä odotellen.

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tilaatko koskaan Asokselta? Siellä on kaikkia ihania juttuja ja toimitus on ilmainen :) Vinkkinä vaan :)

Enna kirjoitti...

mäki laitoin ykspäivä ekaakertaa!

julia kirjoitti...

ei vitsi nyt iski shoppailuhimo tännekin! ihania noi shortsit varsinkin, kaikki niistä:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - En oo ikinä tilannut sieltä, mutta oon kyllä miettinyt tätä :) En vaan oikeen tiedä uskallanko ihan täysin luottaa siihen toimintaan..oon nimittäin kuullut vähän huonoja juttuja sieltä! Mut hei kiitos tosi paljon tosta tiedosta, et sieltä on ilmaset postikulut!! :) en nimittäin tiennyt ja oon tätä aina pohtinut hah :D

Enna - Uu samis ;) Vaatteita odotellessa!

jm - Haha voi apuva :D Kai se on lähettävä joku päivä tyydyttää tätä himoa! Eikös vaan, toivottavasti noita olis jo ihan kaupassa asti, ettei tarttis tilailee lähtee :)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä huonoja juttuja? :o Mä oon tilannu asokselta kaks kertaa, ja sain ihan oikeat tavarat ja oikeaan aikaan. En oo kyllä joutunu palauttamaan mitään, se olis varmaan sitten jo hiukan hankalampaa :D Mut tilaan yleensä vaan sellasia joista tiiän etten joudu palauttamaan niitä, esim. jonkun laukun ;)