19.2.2012

Wanhat 2012

Olin eilen illalla katsomassa ensimmäistä kertaa wanhojen tansseja! Ei voi muuta sanoa, kuin että halli oli täynnä kauniita prinsessoja ja komeita prinssejä. Oli tosi paljon kauniita pukuja :) Tuli itselle vaan ihan kauhean haikea olo, kun omat tanssit ovat jo menneet aika päivää sitten :( Tässä vähän illan pukuloistoa ja ihania prinsessaystäviä!


Monta kertaa meinas päästä itku tuollakin! Liekö sitten onnesta vai surusta :D Mutta joka tapauksessa oli ihana ilta ja varmasti ikimuistoinen itse illan päätähdille :) Mun olis koko ajan hirveesti tehny mieli pompata wanhojen joukkoon tanssimaan! Onneksi pääsin kuitenkin hakutansseilla tanssimaan ton ihanan keltamekkoisen Anniina-kaunottaren kanssa ;) Itse olin liikenteessä tämännäköisenä.


Nyt tämä neiti lähtee nukkumaan, sillä on kovin väsynyt akroleirin ekan päivän jälkeen! Huomenna sitten uusiksi heti kello yhdeksältä aamulla. Kauniita unia :)

♥ Ninni

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana toi keltanen mekko!

matilda kirjoitti...

MUN PRINSESSAT SIELLA AAAAAAAAAAA <3<3<3

Anonyymi kirjoitti...

jeei millon taas postausta?

Mustabarbie kirjoitti...

anni oli kyllä koko illan kaunein prinsessa!:)

Josku kirjoitti...

Heippa:)

Ihana blogi sulla ♥

http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Eikö vaan! Yks mun lemppareista :)

matilda - NIIIN sun olis pitäny olla näkemässä ne!!

Anonyymi - Aina sillon, kun siihen on jotain aihetta :)

pate - Jos oot PATE, niin sä olit kyllä myös ihana kaunokainen ja mulla on susta ihana kuva ;)

josku - voii kiitoksia paljonn :)

Anonyymi kirjoitti...

Laita omasta wanhojen mekostas kuva! :)

Anonyymi kirjoitti...

kaikki niin upeita! kuin myös sä nipa;) ystävällisin terveisin nella