22.2.2012

19.2.2010

Joku oli pyydellyt postausta mun wanhojen mekosta ja ajattelin nyt laittaa vähän enemmänkin kuvia omasta prinsessapäivästä sekä tarinoin vähän samalla sen verran mitä muistan! Mulla vaan tosin on ihan harmittavan vähän kuvia kyseisestä päivästä, mutta tässäpä nyt jotain ja näillä mennään :)


Wanhat tanssin siis kaksi vuotta sitten, jolloin olin lukion kakkosella. Mulla oli ollut pari tiedossa jo reilun vuoden ennen tansseja, joten siitä mun ei tarvinnut stressata ollenkaan. Sen sijaan huolettaviksi asioiksi jäi mekko, kampaus sekä meikki! Mekon väri ja malli olivat olleet mulle alusta asti selvillä, mutta sen hankkiminen oli probleema. Onnekseni löysin ebaysta TODELLA halvalla juuri kivanlaisen mekon ja se lähtikin sitten tilaukseen :) Tilasin myös jatkomekon ebaysta. Yhteensä mekoilla taisi olla hintaa kaikkine kuluineen 100 euroa :D


Kampaajan mä taas sainkin yllättävän helposti, kun perheemme tuttu oli juuri valmistunut parturikampaajaksi ja pääsin sopivasti hänen asiakkaakseen :) Mulla ei ollut mitään sen suurempia visiota minkälaisen kampauksen olisin halunnut, tiesin vain, etten halunnut hiuksia auki, sillä päivän päätteeksi mun tukka olis aivan varmasti ollut ihan suora..


Meikki puolestaan hoitui, jossain pienessä kosmetologimikäikinäolikaan-liikkeessä. Ei siis mitään hajua, mikä kyseisen liikkeen nimi oli, mutta siellä sain hyvän pohjustuksen ja luomivärit sun muut, jotka kestivät koko päivän ja hehheh vielä seuraavana aamunakin mulla oli samainen meikki päässä täysin samanlaisena kuin edellisaamuna :D


Ja seuraavassa ainoa kuva, jossa tanssin ja tää on myös ainoa kuva, jossa mä oon mun parin kanssa. Vieläpä näinkin hyvä kuva..ihan naurattaa :D Näin nykypäivänä mua harmittaa ihan hirveästi, ettei otettu mun parin kanssa yhtäkään kunnon kuvaa :( Olis ollut hauska katsella niitä näin jälkeenpäin ja muutenkin muistella tätä prinsessapäivää.


Oman parini sijaan olinkin päätynyt samaan kuvaan jonkun ihan randompojan kanssa! Eivaan..Timi on ihan tuttu poika, mutta sitä en kyllä edelleenkään ymmärrä, että miten just me kaks voidaan olla samassa kuvassa :D Jatkomekkokin oli tässä vaiheessa jo vaihtunut päälle.


Kaikille tanssijoille oli järjestetty yhteiset jatkot ja siellä me käytiinkin kavereiden kanssa pyörähtämässä, mutta hyvin nopeaa matka jatkui kohti jatkojen jatkoja erään hotellin ylimpään kerrokseen eli sviittiin :) Siellä juhlittiin sitten aamuun asti pienellä porukalla ja voi että mulle on jäänyt niin paljon hyviä muistoja kyseisestä illasta!


Tänä vuonna näin varmaa kymmenellä tytöllä samanlaisen mekon kuin toi mun! Sillon, kun itse tanssin niin vaan yhdellä tai kahdella oli samanlainen. Ihan ehkä jopa kiva, että meni näin :D Tässä vielä kuva, joka onkin täällä blogissa jo aiemmin nähty, mutta siinä mulla on myös sama tanssimekko päällä. Vähän muokattuna versiona vaan ;)


♥ Ninni

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oih! ihana nähdä jassu jaloillansa :))

Anonyymi kirjoitti...

Miten toi on saatu vaaleenpunaseks, tietokoneella vai? :) Molemmat värit sopii sulle! Aiotko muuten värjätä tukan takas blondiksi?

liibalaaba kirjoitti...

Ihania mekkoja! Itsekin tilasin tositosi halvalla yo-mekon ebay:sta :D

Sun blogia ei pysty lukemaan blogilistan suosikkien kautta, tai ainakaan mä en pysty.. Se ohjaa väärään osoitteeseen tai jotain.

Anonyymi kirjoitti...

Jouduitko muokkaa tota mekkoa jotenki vai oliko se ihan sopiva? (:

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hih :)

Anonyymi - Joo kaveri muokkas sen jotain koulujutskaa varten :) En nyt ainakaan varmaan ihan vielä, oon ruvennu tykkää tästä ruskeesta! Mut ehkä tässä pikku hiljaa vähän vaaleemmaks ;)

saliii - Kiitoksiakiitoksia :) Sieltä kyllä voi löytää oikeesti ihan pilkkahintaan tavaraa, jos vaan osaa ja jaksaa ettiä! Aijaa mitä ihmettä, mulla ainakin näyttäis toimivan! Voi tietty olla, et katon jotenkin väärin..:=? :D Mutta pitääpä tsekkailla vähän lisää tätä asiaa, hyvä et sanoit!

Anonyymi - Jouduin tosta yläosasta vaan vetää vähän sisäänpäin, kun kangas törrötti jotenkin oudosti, mutta muuten en laisinkaan :) Sopiva siis oli!

Anonyymi kirjoitti...

'Mulla oli ollut pari tiedossa jo reilun vuoden ennen tansseja' .. muistan tän illan:D terveisin nelllllla::)hehe

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - AINII se oli teillä mun 16 v synttäreinä! En aiemmin ees muistanu, mutta nytpä tuliki mielee hehe ;) olin aika rohkee tyty!