16.2.2012

Voi itku

Aivan kamalan raskas päivä takana! Tai näin muutaman kuukauden lomailleena tää tuntui hirmu raskaalta..Heräsin aamulla aikasin, söin ja lähdin kohti keskustaa mukanani iso laukku täynnä tavaraa (painoi ainakin 20 kiloa!!). Ajattelin käydä solkussa, koska mulla on huomenna yhdet kuvaukset ja halusin vähän väriä pintaan. Olin hyvin iloinen, että mun ei tarvinnut odottaa vuoroani koppiin, koska mulla oli tosi kiire.


Tän jälkeen juoksin äiskän luo töihin sillä olin luvannut vielä kakkua hänelle maistiaiseksi! Pakkasin mukaani niin ison palan, että sitä riitti vielä työkavereille ja kotiinkin asti iskän ja veljen maisteltavaks. Innostuin edellisiltana väsäämään vähän noita ruusuja vielä ja laitoin mamalle pari sellasta mukaan.


Kakkukuljetuksen jälkeen kiiruhdin kuntosalille jumppaamaan. Menin ehkä huonoimpaan mahdolliseen aikaan..pukuhuone oli täynnä liikkujia kuten myös suihkutilat ja kiireessähän tää ei ollut kovinkaan kivaa. Onneksi mun päivää kuitenkin piristi Mari, joka oli myös eksynyt samaiselle salille jee :) Kuntosalilta juoksin jättilaukkuni kanssa aolle koekampaukseen ja aolta taas takaisin keskustaan ostamaan ruokaa eli siis laukku kasvoi vaan kasvamistaan. Vihdoin pääsin bussipysäkille ruuhka-aikaan odottamaan bussia, ai että tätä herkkua!! Siinä vaiheessa toi laukku oli jo vienyt multa kaikki voimat ja halusin vaan kotiin äkkiä, niin eiköhän sitten bussi ollut 20 minuuttia myöhässä :( Onneksi kotona odotti tällainen!


Kotona tajusin, että oon palanut solariumissa!! Ei yhtään hyvä juttu. Mun naama on oikeasti tosi punainen, ei onneksi kipeä, mutta inhottavan näkönen. Että tsemppiä vaan hei mun huomiselle meikkaajallle:D Väsyttää nyt niin vietävästi, että menen nukkumaan ja huomisesta päivästä lisää sitten myöhemmin ;)

♥ Ninni

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

iten toi solarium toimii ja miten siihen pitää valmistautuu? :) ja vielä et kauan olit et paloit :)

Sara kirjoitti...

ihana toi sun uus banneri! :) vitsi en tiiä oikeesti yhtään mitään solariumista ja katoin tota hinnastoa niin tuleeko oikeesti 3minuutissakin tulosta? ;o

Anonyymi kirjoitti...

kyllä se punotus siitä laskee :)

veera kirjoitti...

äää vähänkö alko itelläki tehä mieli solkkuun ku luin tän postauksen! :D vaikka viimeks ku oon käyny nii mulla kävi ihan samoin ku sulla, eli paloin naamasta ihan täysin! huomasin sen kans vasta illalla kotona, mutta aika nopeesti se kyllä laski :)

Anonyymi kirjoitti...

Saako muka yhdestä kerrasta "väriä pintaan"? Missä salilla käyt? :)

Anonyymi kirjoitti...

käytkö vieläki kauppiksessa vai miks sulla on ollu muutama kuukaus lomaA?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi apua mä oon ehkä vähän väärä henkilö sanomaan! Oon käyny elämäni aikana ehkä 4 kertaa solariumissa enkä ikinä oo mitenkään kummemmin valmistautunu :D Toi toimii siis vaan niin, että laitat kolikot koneeseen, solariumlaite käynnistyy, meet makaanmaan tonne, laitat ton kuoren kiinni ja siellä sit ollaan :D Mä olin 12 minuuttia!

Sara - Kiitoskiitos :) Mä en oikeen tiedä :o kai siinä voi ainakin joku saada jo rajat :D

Anonyymi - Jep niin onneksi kävi! :D

veera - Menemene ihmeessä :) Paitsi toisaalta en haluais kyllä suositella tota kellekään, kun on niin vaarallista :( Ouh sielunsisko siellä siis! Onneksi se punoitus kesti tosiaan vaan sen illan :)

Anonyymi - Kyllä mulle ainakin rajat tuli! :D eli ainakin vähän :) Käyn kuntomaailmalla vivianilla!

Anonyymi - Kyllä käyn, mulla vaan on tullu nyt vähän hyväksilukua töistä ja lukio-opinnoista :) sekä olin pienellä "sairaslomalla" tossa joulua ennen!