15.2.2012

Inspiksen puute


Jahaps aattelin sittenkin mennä vasta illalla salille, koska sillon siellä on vähemmän ihmisiä ja liikenteessäkin on vähemmän ihmisiä. Eilen satuin nimittäin käymään justiin ruuhka-aikaan keskustassa ja hyi että se oli joku niin suuri virhe. Mä vaan en kestä sitä, että joka puolella pyörii ihmisiä ja jos on kiire jonnekin, niin et muuten varmana ehdi ajoissa sinne minne piti! Bussin odottelukin neljän ruuhkissa on tosi kivaa, varsinkin kylmällä kelillä, väsyneenä, nälkäsenä ja kaikkein ihaninta se on sillon, kun vielä lunta pyryttää päälle. Mutta ennenkun tää mun tarinointi lähtee ihan käsistä niin mennään itse aiheeseen eli pariin uuteen juttuun, jotka on lähteny kaupasta mun mukaan tässä parin viikon aikana :)

Vaatteet


1. Punaiset farkut

Näistä on kauan haaveiltu. Olisin ehkä halunnut vähän oranssihtavammat, mutta nää oli niin kivat päällä, että en voinut jättää niitä kauppaan roikkumaan! Ärsyttää vähän noi lahkeet, mutta minkäs teet kun on niin narut nilkat. Kiitos äidille sponssauksesta :)


2. Paita

Tää oli taas niitä ostoksia, että kävellään kauppaan, otetaan eka vastaan tuleva tuote ja mennään kassalle :D Olin kyllä aiemminkin vähän vilkuillut tätä paitaa ja nyt se sitten näköjään onkin jo mun kaapissa!


3. Ballerinat

En oo oikeen ikinä erityisemmin pitänyt ballerinoista, joissa on rusetit enkä varsinkaan sellasista, missä on ohuesta narusta tehty rusetti. En tiedä mistä tää johtuu, mutta mun silmää ei vaan oo jostain syystä sellaiset miellyttäneet. Nytpä kuitenkin mukaan lähti rusettiballerinat?? Noi oli niin söpöt!

Sekalaiset


1. BB-voide

Jeps, kuva varmaan kertoo enemmän! Halusin kokeilla millasta tää oikeasti on. En oikeen vielä tiedä onko tää hyvää vai huonoa, vaikka oonkin käyttänyt parin viikon ajan. Tästä tulee kyllä tosi tasaisen sävyinen iho, mutta mun iho on nyt ihan hirveässä kunnossa ollut reilun viikon ajan. En tiedä johtuuko tosta voiteesta, talvesta, ajankohdasta vaiko stressistä!


2. Kotiapteekki

Nyt vasta käytiin ostaa mulle kämpille kipeilyn varalle apteekki! Etenkin noista särkylääkkeistä oon erittäin ilonen, koska mulla on nyt muutaman viikon sisällä särkeny päätä varmaan enemmän kun koskaan. Mulla ei ennen särkenyt oikeasti IKINÄ päätä, mutta nyt lähes tulkoon joka ilta.


3. Kasvojen kuorintavoide

Edellinen kasvojen kuorintavoide on ollu lopussa jo ainakin kuukauden! Oli siis jo korkea aika hankkia uusi. Freeman edelleen merkkinä, mutta vähän eri tuote. En edes haistanut tätä kaupassa, mutta kotona kun kokeilin, niin tuoksui tosi hyvältä ja tuntuikin toimivan :)


4. Hajuvesi

Kyllä vain, oikein näette! Vihdoin kävin ostamassa jonkin mieluisan hajuveden. Haistelin niitä teidän hyviksi toteamia tuoksuja ja tykkäsin kaikista :) Tämä kuitenkin vei voiton, vaikka ei ehkä olekaan ulkomuodoltaan mikään kaunein pullo! Kävi vielä hyvä tuuri, sillä eilen kun kävin tämän ostamassa, niin sokkarilla oli -15 prosentin alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista :)

♥ Ninni

7 kommenttia:

Anna kirjoitti...

oi että noi freemanin kuorintasysteemit on ihan parhaita! ja varsinkin tuo pinkki, tuoksuu nii hyvältä et voisin vaa syyä tota mmmmm <3

Ninni kirjoitti...

Anretta - NIIN ON!! :D Ja jooo ite kanssa haistelin sitä ja tuli oikeesti melkein vesi kielelle ;D tästä tulikin mieleen, että mun piti kuoria tänään nassu! kiitos siis muistutuksesta, en varmaa olis muuten muistanu..:D

Anonyymi kirjoitti...

ah pink grapefruit <3 ostappa kuule joskus the body shopin pink grapefruit suihkugeeli, et ikinä haluu ostaa mitään muuta sen jälkee :DD

Anonyymi kirjoitti...

ooo vähän sun banneri on ihana !! tollee sulautuu tähä taustaa (8

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Täytyypä testata heti kun oon saanu mun kaikki viis suihkugeeliä tyhjennettyä..:D joulupukki oli vähän antelias!

Anonyymi - Yhtäkkiä tuli vaan hirvee tarve tehdä uus banneri :D Olkoot nyt tuo tuossa vähän aikaa! kiitoksia :)

Unknown kirjoitti...

hei jes kiva et tykkäsit tosta hajuvedestä! :)

Ninni kirjoitti...

Marieta - Jooo se oli jotenkin erilainen, kun muut :) Kiitos vielä vinkistä ;)