23.2.2012

KappAhl

Voi vitsi, kun päivät menee niin nopeasti! Aika vaan hujahtaa silmissä. Musta tuntuu, etten oo saanut tänään paljon mitään aikaiseksi ja kello on jo ilta 11! Lähdin aamupäivällä käymään keskustassa äitin kanssa ja löydettiin mulle uudet verhot, jotka pimentää huonetta :) En saanut niitä vielä tänään mukaan, koska ne jäivät vielä liikkeeseen ommeltaviksi. Sen sijaan mukaan lähti muutama vaatekappale ynnä muuta..tou! Munhan piti säästää.


Uusi lompakko! Edellinen mulla ehtikin olla jo montamonta vuotta eikä siinä mitään, olisin voinut käyttää sitä edelleen, mutta siinä ei saanut kortteja mitenkään järkevästi järjestykseen ja se on muutenkin vähän hankala käyttöinen..Yleensä en löydä mistään kivoja lompakoita, mutta tämä osui tänään silmään! Mietin kyllä kauan haluanko mustan vai ruskean, mutta päädyin sitten tähän ei niin tavalliseen vaihtoehtoon. Alla vielä kuva edellisen lompakon korttijärjestyksestä.


Mua ei ikinä pitäis ottaa makutuomariksi vaateostoksille..Siinä käy vaan niin, että löydän itselleni kauheasti kaikkea kivaa ja "tarpeellista"! Niinkuin esimerkiksi tänään hups. Onneksi nää kaikki seuraavat oli sentään alessa. HUOM huomatkaa kokolaput :D


Kaksi toppia, jotka on tollasta liukasta ja kylmää kangasta elikkäs näköjään pesulapun mukaan polyesteriä! Toi toinen oli niin kivan värinen, että se lähti mukaan ja mustan otin sitten ihan vaan sen takia, että "mulla nyt ei varmaan oo yhtäkään tällasta vielä kaapissa".  Onneks nää ei ollut kalliita! Ainut probleema on vaan vähän liian iso kaula-aukko, mutta enköhän mä jonkun ratkasun keksi :)


Vikana paitana ostin tollaisen valkoisen rusettipaidan! Unohdin ottaa siitä kunnon kuvat, mutta näissä se nyt näkyy jotenkin..huonosti :D


Ja nyt syön vielä jotain hyvää iltapalaa ja sitten painunkin pehkuihin! Ihanaa yötä ihanille lukijoille :)

♥ Ninni

7 kommenttia:

sonja kirjoitti...

ihana tuo lompakko :-)

Enna kirjoitti...

Elä tuhlaa kaikkia rahojas nii päästää italiaaaaaaaaaaa! mut ihania oot kyl ostanu. <3

Ninni kirjoitti...

sonya - haha eikö vaan, kiitos :)

Enna - Enna..:D ei pelkoa kyllä mä nyt sinne pääsen! Ja vielä on työvuoroja luvassa niin saan kerrytettyä rahasummaa huh :)) kiitos beibe

julia kirjoitti...

Oliko noita paitoja muita värejä? :)

Ninni kirjoitti...

jm - Jos noita toppeja tarkotat niin ainaki punasia oli vielä! Rusettipaidasta en tiedä yhtää :o

Anonyymi kirjoitti...

Olisi kiva jos kertoisit aina mistä olet ostanut näyttämäsi tuotteet :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Justiin aloin selailee, niin yhdessä postauksessa mulla ei lukenu, mistä oon ostanu! :D mut siis kaikissa muissa kyllä kerrottiin :o?