21.2.2012

Alankomaat

Tänään alkoi mun matkani suunnittelu. Oon nimittäin lähdössä huhtikuun aikana käymään Alankomaissa tai ehkä tarkemmin sanottuna Amsterdamissa ja Waddinxveenissä! Mun hyvä ystävä Misa muutti ko. maahan tän vuoden alussa ja nyt mun olis tarkotus lähtee häntä moikkaamaan - jee ihanaa :) Vaikka Misa tuolla asuukin, niin nyt haluisin kuulla vähän vinkkejä lukijoilta, että missä kannattaa käydä shoppailemassa yms. Oon niin innoissani!!


Ainut mikä tässä nyt vähän mietityttää on, että kuinka mä selviän lennoista yksin?! Ainakin paha kielimuuri tulee vastaan..oon niin uskomattoman huono kielissä, että ihan hävettää :D Lisäksi on vähän turvaton olo lentää yksin vaihtojen kanssa. Näistä kuitenkin huolimatta, täältä tullaan Misa ;)

♥ Ninni

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En vaatekaupoista tiiä mut kai sä nyt coffeeshopissa käyt ;)

Anonyymi kirjoitti...

Pakko nyt kysyä että koska olitte sielä bulgariassa(?), et koska teitä suunnilleen näkyis matkaoppaissa?:)

Anonyymi kirjoitti...

River Islandis Damin keskustassa!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Näen sanan kahvi, joten itselle en ainakaan mitään kahviin liittyvää aio hankkia, mutta ehkä tuliaiseksi jotain kivaa ;) kiitos paljon vinkistä!

Anonyymi - Me oltiin kesäkuun puolessa välissä! Mulla itsellä ei oo harmainta aavistusta koska meidät voi sieltä bongata :D Mutta esim. eilisessäkin jaksossa oli tyyppejä, jotka oli meidän kanssa siellä samaan aikaan! Noi jaksot ei siis varmaan mee missään aikajärjestyksessä..

Anonyymi - Jes kiitti :)

Anonyymi kirjoitti...

Itsekkin lensin yksin viime syksynä amsterdamiin. Se kenttä oli yllätävän selvä ja helppo liikkua :)Olin muutaman kerran aikaisemmin lentänyt perheen kanssa. Ja sen verran kaupoista että niitä löytyy pariltakin eri pääkadulta,ja kun menee sitä katuu vaan eteenpäin ne kaupat on ihan vierivieressä kalliimpia ja sit ihan perus ketjun kauppoja! =) ps. se maa on täynnä aivan ihania kenkiä, joten niihin kannataa varata rahaa vaikka niitä löytyykin yllättävän halvalla ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hii, mäkin olen lähdössä amsterdamiin kohta!! Voin sitten reissun jälkeen kertoa mitä kivaa sieltä bongasin :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voii kumpa munkin lento menis SUORAAN sinne, ei siinä sitten oliskaan niin hirveesti mitään ongelmaa, mutkun on hitsin vaihto :( Mut hyvä kuitenkin, jos siellä kentällä on ollut helppo liikkua! helpottaa ees vähäsen :) Jei kiitos vinkeistä varsinkin tosta kenkävinkistä!

Anonyymi - Hei jes ihanaa, kerrokerro ihmeessä! JA hyvää matkaa sulle sinne :)