26.2.2012

Kreisibailausta

Ja tässäpä tulisi sitten näitä perjantai-illan kuvia :) Oon niin iloinen, että jaksoin ottaa kameran mukaan ja jopa ihan kuvata sillä! Lähdettiin Ennan kanssa harkkojen ja pienimuotoisten vaatekriisien jälkeen Annalle aloittelemaan iltaa. Endyllä eli meidän alkuillan kuskilla tietenkin omat soppansa mukana, kun me muut taas kiskoimme omia keitoksiamme!


Meillä ei oikein ollut sen suurempia pläänejä, kunhan oli tarkoitus lähteä käymään ainakin keskustassa yhden tuttavan synttäreillä ja jossakin baarissa. Ekana eksyttiinkin bar passioniin, jossa nähtiin paljon tuttuja :)


Se olikin aika nopea visiitti se, sillä lähdettiin aika pika pikaan sitten jatkamaan citysaunalle, jossa nämä synttärijuhlat olivat. Paikka oli koristeltu musta tosi söpösti! Harmi, etten siellä tajunnut ottaa niin paljoa kuvia eikä näistä seuraavistakaan kuvista oikein kunnolla näe..


Ja tästä suunnattiinkin sitten Gigglin Marliniin, joka oli ihan tyhjillään! Oltiin yhdessä vaiheessa ainoita tanssilattialla?! Missä kaikki ihmiset on oikeen luurannut, sentään loma alkoi juuri..Kivaa kyl oli ja myöhään meni. Lauantaiaamuna totesin, ettei alkoholi ole mun ylin ystävä.

♥ Ninni

5 kommenttia:

Laura kirjoitti...

mä olin perjantaina giglinissä ja sieltä jotenkin hävis kaikki joskus kahen aikoihin :o sitä ennen siellä oli iha kivasti porukkaa :D ps. ennalla on ihanat kynnet!

Enna kirjoitti...

hahah laura kaikki dissas mun kynsii ;D "bilekynnet":D

Ninni kirjoitti...

Laura - No ilmankos..me mentiin vasta vähän kahden jälkeen :D damn! Niin mustaki :)

Enna - Ne on justii kivat! :D

Anonyymi kirjoitti...

onks toi vikas kuvas henri... :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haha mä en tiiä yhtää, et kuka toi on! :D