15.10.2011

Haaste

YEAH! Mä sain elämäni ensimmäisen haasteen! Tai siis elämäni ensimmäisen haasteen bloggaajana ;)

Tehtävänäsi on:
- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa
Ensinnäkin, vouvou thänks Enna ;) Hieman tuli ongelmia miettiä näitä haastettavia bloggaajia, koska ihan älymonet on saaneet jo tän saman haasteen! Selailin kuitenkin blogilistaa ja löysin kuin löysinkin 8 :) Haastan siis seuraavat henkilöt tekemään tämän saman:

sekä

1. Mulla on tällä hetkellä ihan jäätävän hirveä olo, päätä särkee ja tuntuu aivan siltä kuin olisi miljoona astetta kuumetta..Toivotaan, että tää on vaan joku ohi menevä juttu, koska nyt just ei vaan voi tulla kipeeksi!
2. Oon varmaan jotenkin riippuvainen mun puhelimesta, sillä meen aina kaikkialle puhelin kädessä. Kävelen bussipysäkille puhelin kädessä, jonotan ruokalaan puhelin kädessä, etsiskelen uusia vaatteita puhelin kädessä..ja lista jatkuu :D
3. En osaa säästää rahaa. Heti palkkapäivän sattuessa ryntään kaupungille ostamaan kaikkea käytännöllistä ja ei-niin-käytännöllistä!
4. Mulla on joku ongelma ajankäytön kanssa. Oon almost aina myöhässä. Vaikka heräisin kouluun 4 tuntia aiemmin, mulle tulee silti aina kiire ja joudun juosta bussipysäkille..
5. Oon aikamoinen haaveilija ja mietiskelijä. Saatan välillä vaan jäädä miettimään asioita, vaikka joku muu tärkeäkin asia olisi kesken. Saatan miettiä ihan hölmöjäkin asioita välillä esim. "onpas tuossa puussa monta vihreää lehteä" tai "voi kuinka tuolla nallella on pitkät kädet"
6. JA NALLESTA muuten tulikin mieleeni, että mä jätin mun Kamu-nallen yksin kämpille..ei voi olla totta. Nyt se itkee siellä yksin :( Tulipas surullinen olo.
7. Lupaan aina itselleni kaikkea, mutta mä oon niin huono pitämään niitä lupauksia.
8. Mulla tulee päivittäin hirveitä kriisejä, kuten ikäkriisi, vaatekriisi, hiuskriisi, ihokriisi ja muita sellaisia :D Niistä selviytyminen tuntuu välillä ihan ylitsepääsemättömän vaikealta.


♥ Ninni

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

kiitos haasteesta! :)

Anonyymi kirjoitti...

tosi kaunis kuva!! <3

Ninni kirjoitti...

Laura - Ei mitään ;)

Anonyymi - Haha ja on muuten VANHA!! kiitos :)