28.10.2011

Joulumieli

Iloinen tyttönen täällä kirjoittelee. Mulla on tosi hyvä fiilis nyt jostain syystä. Luultavasti sen takia, kun oon ihan joulufiiliksissä jo. Sytytin tuoksukynttilät palamaan ja oon kuunnellut suurimmaks osaks vaan joululauluja tänään. Vois melkeen alkaa leipomaan pipareitakin jo. Olispa joulu jo..♥



Heräsin tänään kello 7.30 siihen, kun Henni syöksyy mun huoneeseen ja kertoo kuinka valot ei toimi.. En jaksanut vielä silloin nousta, mutta muutaman tunnin torkuttelun jälkeen sain kuitenkin kiskottua itseni ylös. Tsekkasin sulakelaatikon ja siellä pari nappia oli painautunut alas, joten nostin ne taas ylös ja voila, valot toimii taas :) Revin kyllä sen kaapin ovea auki varmaan 10 minuuttia..Huoltomieskin kävi katselemassa valojen tilannetta, mutta mä ylpeästi kerroin kuinka homma on jo hallussa!


Ja tosiaan kuvissa on näkyvissä uusia kutreja. Eka mulle tehtiin kevyin mahdollinen värinpoisto ja sen jälkeen laitettiin toinen väri päähän ja napsastiin reilu 5 senttiä tukasta pois. Värinpoistolla saatiin vihreyttä hyvin pois eikä mulla siis enää ole vihreää tukkaa, JEE! Noista kuvista nyt ei kyllä hirveen hyvin nää tätä ihan oikeaa hiusten väriä, mutta se on vähän sellainen lämmin vaaleanruskeakuparitoffee kaikkee :D Ite tykkään kovasti!


Mun päivää tuli vielä piristämään uusi cosmo sekä sen mukana tullut ensi vuoden mieskalenteri, joka muuten on much better kuin viime vuonna mm 8) Ei oo tulossa siis tylsää iltaa koneen ääressä huh.


Vähän säikähdin äsken, kun kynttilästä valu steariinit lautaselle!!


Nyt katselemaan eilisiä salkkareita ja sitten kauppaan hakemaan jotain kunnon ruokaa, hyvät perjantain jatkot kaikille ;)

♥ Ninni

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihanat hiukset !! mun mielestä sun ei tarviis värjätä tosta blondiks ollenkaa,noi on ihan tosi hyvät:)

Sara kirjoitti...

täällä toinen jolla on jo super joulumieli! :D tekis mieli leipoo jo pipareita :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Emmä ihanihan vaaleeks meinannukkaa, muta kyl tosta ehkä vielä ihan ihan himpun verran vaaleemmaks! Mutta nyt hetki ainakin pysytään tässä. Kiitos superisti, ite tykkään kanssa :)

Sara - OO vitsi mä luulin, että olisin ainoa ja outo ja ihan liian ajoissa, mutta en mä sit kai oo!! :D Joulu on niin ihanaa aikaa amh :)

Anonyymi kirjoitti...

ootko milloin tekemässä uudesta huoneestasi postausta? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Sitten, kun saan taulut seinille ja tavarat oikeille paikoilleen eli hmm. Vaikee sanoa, että koska saan sen tehtyä! Ensi kuun puolelle menee, koska noiden taulujen kanssa on vähän ongelmia..:D

Anonyymi kirjoitti...

haluutko joululahjaks melkee yhtä komean miehen kun toi tossa kuvassa?;)