20.10.2011

Ikea

Otsikko kertoo jo varmaan paljon! Tänään oli siis kauankauan odotettu Ikea-päivä :) Lähdettiin aikaisin aamulla äiskän kanssa junalla kohti Tamperetta. Mä olen siis edelleen 39 asteen kuumeessa eli voitte varmaan kuvitella kuinka ihanaa se oli taas istua siellä junassa pää pökerryksissä. Etenkin matka kotoa bussipysäkille oli yhtä tuskaa, kun mulla nyt vaan on se inhottava tapa lähteä liian myöhään ja juosta sitten koko matka..Yskin sen juoksun jälkeen joku puoli vuotta!! Mutta niin tosiaan Tampereelle selvittiin ja rautatieasemalla meitä odotti jo kyyti parkkiksella, kun Henni ja Hennin mama olivat tulleet Kauhajoelta autolla vastaan. Eksyttiin vaan yhden kerran matkalla Tampereen keskustasta Ikeaan, hyvin meiltä ;)


Ei otettu kameroita Ikeaan, koska mun mielestä sinne ei saa sellaisia viedä? En siis oo yhtään varma, mutta näin mulle on kerrottu, joten suosiolla jätettiin kamerat autoon odottamaan. Enkä muuten itse asiassa edes nähnyt yhdelläkään ihmisellä kameraa tuolla! Ikeasta sen verran, että VOU se oli ISO! Ehdittiin seitsemän tunnin aikana kierrellä liike pariinkin otteeseen läpi. Ehdittiin myös kahteen kertaan pitää pieni ruokatauko. Voi että kyllä tykkäsin paikasta. Löysin sieltä yhden aivan ihanan unelmahuoneen joka niiin tulee olemaan, mun huone vielä joskus..oisin vaan voinu jäädä loikoilemaan sinne sängylle :D


Saatiin kuin saatiinkin ostokset kerättyä ja maksettua ja lastattua autoon. Jäi kyllä harmittamaan, kun muutama suunniteltu juttu jäi puuttumaan, kuten muun muassa yhdet ihanat pussilakanat olivat loppuneet ja niitä on tulossa vasta huomenna, plääh :( Suurin osa asioista kuitenkin löytyi, onneksi. Tämännäköisen auton kanssa lähdettiin lopulta tyytyväisinä kotia kohti!


Ilta seitsemän aikaan oltiin takaisin Jyväskylässä rättiväsyneinä. Siitä huolimatta alettiin kasailemaan hyllyjä ja lipastoja ja kaikkea, mitä nyt ostimmekaan! Ostoksista lisää tässä lähiaikoina, kun huoneet on oikeesti saatu kuntoon ja kunhan nyt vaikka ensin saisin itseni kuntoon. En ymmärrä, miten tää tauti on voinu kestää jo näin kauan näin pahana..tosi inhottavaa, että loma on mennyt tällaiseen. Tässä vielä vähän esimakua siitä, mitä mun huoneeseen lähti ;)


Yhteen juttuun olin tosi epätyytyväinen ja mietin tässä, että pystyykö tonne Ikeaan palauttamaan tuotteita? Mua harmittaa niin paljon, että mun tekis vaan mieli nyt itkeä, kuinka huono ostos tuli tehtyä :D Hitsin vimpulat! Nyt tämä neiti lähtee kyllä unten maille ja samalla parantelemaan itseään.

PS. Iso kiitos mun ihanille vanhemmille, jotka tuki mua noissa ostoksissa!

♥ Ninni

16 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin oon just lähiaikoina ollu Ikeassa shoppailemassa (ekaa kertaa elämässäni) ja en kyllä oo menossa takaisin :D Toisaalta "never say never", mutta kuitenkin, ihan jäätävän iso paikka ja ihan liikaa kaikkia ihania huonekaluja. Mua ärsyttää jos on liikaa valinnanvaraa! Mut ne tavarat mitä ostin on kyllä hyviä :) Mikä toi sun huono ostos sitten oli?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Aijaa no voih :( Ehkä just Ikea ei ollut oikea paikka sulle! Musta on ainakin ihan sika kiva vertailla aina tuotteita, että kumpi oliskaan parempi, mutta toisaalta taas sit on se valinnan vaikeus ;) Hyvä, jos oot kuitenkin löytäny mieluisia tuotteita :) ! Ostin yhden maton, jonka kanssa pähkäiltiin kyllä jo paikan päällä pitkään, että kannattaako nyt ostaa vai ei..:D Ei sitten ilmeisesti olisi kannattanut :D

Sara kirjoitti...

ostit noi orkidea taulut, joista oon haaveillu! ;) muisattko paljon makso? :)

ja kyllä sinne kameran saa viiä tai ei sitä kukaan multa ja lauralta tarkistanu ja kyl me kuvailtiinkin niitä tavaroita :D

Anonyymi kirjoitti...

Muistaaksni Ikeassa on 90pv palautusoikeus! :)

Bunny kirjoitti...

voi eeeei oisit tullu sinne palautustiskille moikkaa :D olin siellä töissä koko päivän tänää :D:D:D ja juu saa sen palauttaa vaikka ihan vaan mielenmuutoksen takia ja sit saa tilalle lahjakortin :) (hehe ihan ku oisin joku ekspertti, olin siel tyyliin neljättä päivää tänää :D:D)

Ikea.fi kirjoitti...

Joo ikeassa on 90pv palautusoikeus kaikkiin tuotteisiin! Se on kiva.

Anonyymi kirjoitti...

:) kivaaaa ninniu!

Ninni kirjoitti...

Sara - Joo niin ostin ja se oliki yks juttu jonka ostin ihan itse ;) Ne makso 50 euroa eli mun mielestä aika vähän kolmesta taulusta! Aijaa mitä ihmettä, nyt ärsyttää kyllä, koska siellä ois ollu vaikka mitä kuvattavaa :D HMh ens kerralla sitten.

Anonyymi - Joo kävinkin kattelemassa nettisivuiltakin ja niinhän siellä on =)

Bunny - EI vitsi olitko?! Voi, että kun olis tiennyt, olis ollu ihana nähdä sua PITKÄSTÄ aikaaa!! ähm..mutta hei vähän kiva kun oot saanu sieltä töitä, onnea ;) Toi palauttaminen voi vaan olla pieni ongelma, kun asutaan täällä kaukana ja ei ihan joka päivä tuu Tampereella vierailtua..

Ikea.fi - Toi on niin helpotus! Ongelma vaan, että koska sinne Ikeaan taas pääsis uudestaan lähtemään..:D

Anonyymi - Whiii niimpä :)

Bunny kirjoitti...

Juu alotin siellä vasta ihan hetki sitte mut tosi kivaa on! :) nii ja voi sen mun mielestä postissaki lähettää mut matto saattaa olla aika kallis lähettää :D mut ehkä tuun treeneihin joskus moikkaa jos vaan saan!:) piti oikeestaan siitä kysyäkki! pistän fbssä viestii :D

Anonyymi kirjoitti...

millon taas postaustaaa ?

Anonyymi kirjoitti...

Millon ois taas uutta postausta tiedossa ? :))

Anonyymi kirjoitti...

ninni me kaikki ootetaan sulta postausta!! jooko ninni jooko!

Ninni kirjoitti...

Bunny - Joo maton lähettäminen voi kyllä tosiaan olla aika kallista..en ollu ees ajatellu tollasta :D JEA!

Anonyymi - Haha, tänään :)

Anonyymi - Tänään jotain säälittävää ja toivottavasti pian taas sitten enemmän jotain kivaa :)

Anonyymi - Maltti se on valttia ;)

Anonyymi kirjoitti...

Noh valtti ei oo mun erikoisalaani!

Anonyymi kirjoitti...

PALJOS NOI TAULUT MAKSO NOI KUKKA ? (: ois tosi kiva jos vastaisit!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Sitä voi reenailla ;)

Anonyymi - Ne oli 50 euroa yhteensä =)