8.10.2011

Turhuuksien turhuus

Jotkut lukijat ovat toivoneet muutosta blogin ulkoasuun ja mä itsekin olen pohtinut jo jonkin aikaa, että haluaisin tehdä tästä hieman erilaisen. Nyt kuitenkin ottaa pattii ihan julmetusti!! Oon muokkaillu koko illan tätä ulkoasua ja tein väliaikaisen bannerinkin, mutta tää blogger inisee koko ajan että "Valitettavasti olet ylittänyt valokuvien lataamiskiintiön.". Mä pienensin sitten sitä kuvaa ja sain sen laitettua tohon ylös, MUTTA se oli kokoluokkaa 2cmx5cm! Nyt mä en saa edes mun edellistä banneria takas..:D Mitä mun pitää tehdä, osaako joku auttaa?! Voin nimittäin kuitenkin ihan normaalisti tehdä postauksia jossa on paljon kuvia, kokeilin justiin..?

Tää jää nyt tosi kauniin näköiseksi huomisen ajaksi, koska en ehdi tälle huomenna mitään tehdä :( Älkää siis pelästykö tämä ei ole lopullinen muutos! Nyt on aika mennä nukkumaan, että jaksan huomenna nousta kello 8 ja lähteä kohti Tamperecityä :)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Enna kirjoitti...

Sun täytyy poistaa vanhoja kuvia.. se saattaa auttaa joskus:))

Ninni kirjoitti...

Enna - Ei auttanu :o mutta sain omalla tekniikallani ton bannerin nyt tohon :D