26.10.2011

Hyvää nimipäivää minä

Ja tämä tauti vaan jatkuu ja jatkuu eikä tervettä päivää näy..kuume laski eilen ihan minimaalisiin lukemiin ja tänään mä en ole edes kuumetta mitannut. Luultavasti mittarissa näkyisi 37.2. Voiton puolella siis luultavasti ollaan JEE! Kävin lauantaina lääkärillä, mutta siellä mut vaan käännytettiin takaisin kotiin ja sanottiin, että "tule sitten takaisin, jos kuume vielä nousee". Turha reissu siis! Oonkin nyt vaan siis maannut kotona ja kattonut telkkaria ja kuollut totaalisesti tylsyyteen..Ja vaikka siis kuume laski, niin mulla on vielä ihan armoton yskä jäljellä. Äänikään ei ole vielä palautunut :(


Äiti antoi mulle jo maanantaina nimpparilahjan, mutta halusin avata sen vasta tänään. Paketista löytyi mun itse valitsema lahja eli Lauren Conradin Style-kirja sekä karkkipussi :) Aiemmin syksyllä selailin tota kirjaa töissä ja se vaikutti niin mielenkiintoselta, että jätin varaukseen. Seuraava kirja minkä voisin ostaa, niin on kyllä toi Make up bible!


Tässä kipeillessä mulla on ollu myös hyvin aikaa ettiä synttärimekkoa, mutta en oo löytäny yhtään sellasta, joka iskis mun silmään. Tää on vähän hankalaa, koska mä en ees tiiä minkälaista mä etsin?! On paljon mekkoja jotka on "ihan kivoja", mutta ei yhtäkään sellasta "TON MÄ HALUAN!!". Tää alkaa stressaamaan, koska tällä viikolla pitäis mekko saada kyllä jo tilattua kääk :D

Huomenna kipeilystä huolimatta mua kutsuu kampaaja. Juurikasvu alkaa puskea jo niin lujasti esille, että mun oli pakko varata aika luottokampaajalle! Vielä ei ole tietoa mitä näille kutreille tulee tapahtumaan, mutta se on varma, että tummempaan suuntaan ei ainakaan olla menossa. Lisäksi huomen illalla on kauan odotettu Stagesta tutun Cynkkarin Forest Camp-musikaali, wuhuu ;) Tänä iltana mä joudun tyytymään vain lastenohjelmiin, heissan!

♥ Ninni

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haluutko kertoo kuka on sun 'luottokampaaja'? :)Osaatko sanoa paljon tolla kirjalla on hintaa suurinpiirtein Suomessa?

Anonyymi kirjoitti...

Lääkärit on nii ärsyttäviä! Jos meet sinne vaikka jatkuvan päänsäryn takii ni lähet sieltä sitte 10 min päästä särkylääke reseptin kanssa.. Ihan ku sitä ei olis jo kotona kokeillu -.- haha:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - http://www.unikhair.fi/ tuolta noin RIINA :D Oon käyny Riinalla jo monta monta monta vuotta! Aina oon ollut tyytyväinen lopputulokseen :) Jos tota Stylea tarkotit niin se on ainakin Suomalaisessa 19,95 !

Anonyymi - NO niin äläpä muuta viserrä!! :D Ärsyttävää. Mekin äitin kanssa jonotettiin eka reilu tunti ja sitten lääkärin luona mä olin sen 3 minuuttia eikä apua saatu..Ja muutenkin tuntuu välillä, että se on vaan joku arvailukeskus..:D

Unknown kirjoitti...

hei ihan pakko sanoo, et sulla on aivan ihana tyyli ! rakastan kans sun blogia :))))

♥ leave-world.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

MISTÄ NOITA karkkeja saa???

Anonyymi kirjoitti...

oi derya taas vauhdis täällä :D

Ninni kirjoitti...

Derya - Hehahe, kiitos pallljon :)

Anonyymi - Niitä oli Suomalaisessa Kirjakaupassa myynnissä, mutta ei kyllä taida olla enää :( Noi oli jotain alennuskarkkeja! Oiskohan jossain ihan normikaupassa? En ite oikeen tarkkaan seuraile noita karkkihyllyjä, nii en kyllä tiedä mistä vois löytyä sit :o

Anonyymi - Hmhmh..:D