28.10.2011

Hip hip hooray!

Aaah mikä päivä! Vihdoin ja viimein oli jotain tekemistä eikä pelkkää kotona sluibailua ja kipeilyä. Aamupäivällä kävin siellä kampaajalla, mutta mulla ei oo uudesta päästä yhtään kuvaa?! Huomenna tulee siis matskua, kun saan otettua kuvia päivänvalossa. Voin näin jo esimauksi kertoa, että väri on vaaleampi ja tukan pituudesta lähti useita senttejä pois (sniif) :D Tyytyväisiä silti ollaan! Kampaajalta suuntasin hennesin kautta kotiin syömään ja moikkaamaan sukulaisia. Enpä mä kauaa ehtinyt siinä pyöriä, kun piti jo lähteä uudelleen keskustan suuntaan tsiigailemaan Forestcampppiii!


Tykkäsin kovasti, mutta olisin toivonut ton olevan vielä pidempi! Olisin mieluusti nähnyt vielä paljon lisää :) Yllätyttiin Hennin kanssa tosi paljon, kun yhtäkkiä Arja Koriseva pompsahti estradille. Ei tiedetty yhtään, että hänkin olis mukana tuossa versiossa. Mutta hyvää työtä siis nuoret! Suunnattiin Hennin kanssa vielä extemporena Amarilloon haukkaamaan iltasetit - naminami. Pitäisi useammin harrastaa tota ulkona syömistä.


Masut täysinä käytiin vielä moikkaamassa Hennin kavereita ja sieltä painuttiinkin pienen jutustelutuokion jälkeen kämpille nukkumaan. Ja mä oon vieläkin hereillä..tää kone vaan niin koukuttaa! Oon siis saanut netin tänne vihdoin ja viimein jiihaa ;) Nyt mä oikeesti suljen koneen ja kaivaudun tyynymerenpohjalle, kauniita unosia.

♥ Ninni

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

vitsi mua harmittaa kun en päässyt kattomaan tuota esitystä, ois varmasti ollu hyvä! :) nuo on vaan niin lahjakkaita, teki vaikutuksen kaikkiin kun esiintyi meidän lakkiaisissa. ;)

Anonyymi kirjoitti...

toi netti on sulle se tärkein;)

Ninni kirjoitti...

Sara - Voi harmi :( Tähän ei voi edes piristää, että ensi kerralla sitten, kun näytöksiä ei enää tule :s Mutta hyvä oli juu! Ja ainiin joo kuulinkin, että ne oli ollut siellä ;)

Anonyymi - Hahah noo höpöhöpö ei nyt sentään :D

elli kirjoitti...

ku meki oltiin kattomassa tota esitystä, tyyliin joka biisin jälkeen itkin siellä kun ne oli niin ihania <3