17.11.2011

Heippa JKL

Tulin vielä postaamaan supernopeasti, että olen tämän viikonlopun Kauhajoella ja Vaasassa eli täällä saattaa olla vähän hiljaista parina seuraavana päivänä. Voi kyllä olla, että pääsen postailemaan muualtakin, mutta toinen juttu onkin sitten se, että onko mun kamerassa akkua (!!!). Voi kyllä, mä en ole vieläkään saanut aikaiseksi ostaa sitä laturia. Tänään rupesinkin ihmettelemään, että mistä mä sen voin ostaa?! Jos jollain on kokemuksia, niin niitä otetaan ilomielin vastaan :)


Kävin äsken koulun jälkeen ostamassa pari jutskaa, mutta hitsiläinen, kun en nyt ehdi niitä kuvailemaan! Näettepä sitten mahdollisesti sunnuntaina. Kääk nyt me kyllä lähdetään kruisailemaan, ettei ihan hirveän myöhään mene. Ja voih pitäis vielä ehtiä hakeen nellyn pakettikin postista..juku. Mutta nyt se on ADIOS :) Pitäkää ihan mahtiviikonloppu!

♥ Ninni

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oikeen edustava kuva toi toka :D Ja mä rakastan tota kielikorua! Haluun itekin, mut poikaystävä vihaa niitä =(

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hahah eikö vaan :D tykkään myös tosta kolmannesta! HEII ei sun poikaystävä saa vaikuttaa siihen otatko vai etkö, siitä vaan ottamaan! sekin oppii kyllä rakastamaan sitä ;)

Sisko ja sen Sisko kirjoitti...

tuu seinäjoen kautta jookooo<3
-venla

Linkku kirjoitti...

Hyvänen aika, luulin jo otsikon perusteella että oot muuttamassa johonki täältä! :D

Enna kirjoitti...

mitä?? POJATHAN RAKASTAA KIELIKORUA ;)

Ninni kirjoitti...

Sisko ja sen Sisko - Kovasti olisin halunnu ja muutenkin, kun ajeltiin Vaasa-Kauhajoki väliä pariin kertaan niin siinä matkan varrella oli kylttejä "Seinäjoki 22" NIIN lyhyt matka olis ollut, mutta aika oli tosi vähissä :(

Linkku - hihi se olikin vähän tollanen säikäytys otsikko ;)

Enna - Nii mäki oon kuullu! :D mutta ei kaikki ilmeisesti =)

Anonyymi kirjoitti...

missä sä oikein olet kun ei sua kuulu tänne päin ;O?