16.11.2011

Tove Parkas

Tänään tossa huonetta kuvaillessa tajusin, etten oo vielä esitellyt mun yhtä uutta takkia. Mulla on siis kaksi uutta, mutta toinen on tällä hetkellä vanhempien luona, joten siitä ei nyt ole kuvan kuvaa :( Äiti kyllä kielsi mua ostamasta enää yhtäkään uutta takkia, mutta heh..vanhat menee kuitenkin myyntiin! Kriteereiksi tälle takille laitoin, karvareunuksen huppuun, jonkin muun värinen kuin musta sekä riittävän lämmin.


Nellystä löytyikin sitten yksi takki, jota olin jo aiemmin käynyt vilkuilemassa. Päätin tilata sen ihan vaan kokeiluun, mutta se osoittautuikin niin mukavaksi, että päätin pitää itselläni. Hinta ilman postikuluja oli about 96 euroa :) Mietin vieläkin, että olisiko pitänyt räväyttää ja ottaa kirkkaanpunainen! Enää ei vaan voi vaihtaa :D

Mulla on pari ihan huitsin hyvää postaus ideaa, jotka pamahti mun päähän eilen, mutta ne postaukset mä pystyn toteuttamaan vaan kotioloissa, joten niiden ilmestymiseen menee luultavasti vielä pieni tovi.

Ps. Ensi viikolla mulla ja Hennillä on kirpparipöytä varattuna kirpparilla.fi:stä! Kyseinen kirppari sijaitsee siis täällä Jyväskylässä Seppälässä ja onkin ihan uusi kirpputori :)

♥ Ninni

1 kommentti:

Laura kirjoitti...

oi vitsi tosi kiva toi takki :)