17.11.2011

Teidän blogit

Vihdoin ja viimein! Istun koulun kirjastossa ja mulla on niin NIIN tylsää..Yhtäkkiä mun päähän pomppas ajatus, että hittolainen nyt mä käyn tekemässä postauksen teidän linkittämistä blogeista. Niinkun tosta postauksesta käy ilmi, niin kaipasin lukemista muun muassa tylsiä iltoja varten. Varmaan yli puolet teidän linkittämistä blogeista oli sellaisia, jonka salainen lukija mä jo olen ;) Joukosta löytyi kuitenkin myös blogeja, joita mä en ollut ennen nähnyt. Valitsin kolme blogia, jotka vaikuttivat mielenkiintoisilta, omasivat hienoja kuvia ja sisälsivät hyviä vinkkejä, joista itse voin hyötyä :) Myös kirjoitustyyli ja tekstit vaikuttivat valintaan. Valintani kohdistui näihin;








Haluan vielä kiittää miljoonasti kaikkia bloginsa linkittäneitä!

Nyt mä taidan lähteä syömään ja odottelemaan, että palaveri alkaisi. Ihanaa torstaita kaikille :)

♥ Ninni

1 kommentti:

Henna kirjoitti...

oho, vautsi!! kiitti paljon:)