10.11.2011

Synttäriruokailu

Käytiin tänään tytsyjen (Anna, Erika, Lotta, Maisa ja Sara) kanssa syömässä Passion Foodissa :) Juhlistettiin Erikan ja mun synttäreitä. Niinkun sanoin, niin pitää ruveta käymään useammin ulkona syömässä ja aloin toteuttaa tätä hommaa nyt niinkun heti :D Paitsi että mä en syö kyllä enää ikinä!! Tulin ihan liian täyteen tosta ruuasta ja mun vatsa varmaan kohta räjähtää! Oikeesti. Tässä mun periaatteessa "ruokaa ei jätetä" on omat huonot puolensa..Mutta hyvää oli! Ja seura oli mitä parhainta ;)

Kanaleipää ja ristikkoperunoita omnom!

Ruoan jälkeen siirryttiin Passioniin, missä tytöt tilasivat itselleen juomat. Ei viitsitty jäädä kovin pitkäksi aikaa, sillä paikka oli ihan täynnä ja emme jaksaneet seistä täysien mahojemme kanssa :D Siirryimme siis Shakeriin, jossa oli hyvin tilaa kuudelle neitoselle.


Tässä lahjoja joita sain näiltä huippu tytsyiltä! Ihan liian ihania juttuja, joita en olis ikinä ees osannut toivoa..♥


Kävin vielä ennen tyttöjen tapaamista ostamassa paidan ja pipon Ginasta.


Kokeilin vielä hetki sitten, että kuinka pidennykset sopeutuu uuteen tukkaan ja kyllä ne vähän liian tummat on..täytyy rientää siis värjäilemään. Onneksi huomenna onkin juuri sopivasti palkkapäivä ;) Mä oon aivan totally ihastunut tohon Venuksen tän vuoden lettinauhaan! Blingbling.


Voi apua..perjantaina on lähtö Ouluun SM-karsintakisoihin ja nyt mua alko jänskättään ihan sikana!

♥ Ninni

9 kommenttia:

Enna kirjoitti...

oot ottanu just mun lemppareita molemmissa paikoissa!! :D tota kanaleipää oon ottanu varmaa 5 kertaa foodissa ja shakerissa tota juomaa miljoonastiiiiii ♥ ps,. hyvin ne kisat menee :)

Anonyymi kirjoitti...

ihana ku oot taas alkanu postaileen useemmin:) kaunokaineen

Anonyymi kirjoitti...

miten toi yks pääs shakeriin eiks se oo kumminkin vielä ala ikänen?

Ninni kirjoitti...

Enna - Haha jeee siistiä ;) Molemmat oli kyllä hyviä! Toivotaan näin =)

Anonyymi - Haha, joo mäkin saan tästä jotenkin energiaa, kun postailen useammin =) kiitos!

Anonyymi - Siis kyllähän Shakeriin saa mennä alaikäiset, jos ei ole portsareita paikalla! Se on eri asia saako sieltä sitten sitä alkoholipitoista juomaa tilata :D Oltiin sen verran aikasin liikkeellä, että poket ei ollut vielä paikalle tulleet =)

Johanna kirjoitti...

missä toi passionfood oikee on? ku kuulostaa nii tutulle! ja onks siel iha kaikenikäsii vai onksiel vaa nuorii tms? =)

Ninni kirjoitti...

Ninniiii - Hmm no jos et tiedä missä on Bar Passion niin on kyllä vaikee selittää! Selitän aina niin pitkän kautta ja kukaan ei tajua :D Mutta tällasen osotteen löysin! Kauppalaispiha 3 40100 Jyväskylä

Anonyymi kirjoitti...

ninnuraaa etsä oo jyväskyläs ku mä tuuun?:(
-viivu

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Tuun Viivi LA-SU yönä takas! Eli kyllä me nähdään ;)

Anonyymi kirjoitti...

paljonko toi musta t-paita maksoi? :)