23.11.2011

Viva la diva

Maanantaiaamuna katsoin ulos ikkunasta ja tadaa siellä näkyi valkoinen maa! Justiin edellisenä iltana olin ajatellut, että voi kun tulis jo lunta ja valoa. Pimeys saa jo riittää. Tosin nyt tuolla ulkona taitaa taas näyttää ihan yhtä synkältä kuin aiemminkin..Se siitä riemusta sitten :D Toisaalta lumessa mua kyllä ärsyttää se, että sillon on liukasta ja märkää ja joskus sitä tuppaa olemaan ihan liikaa. Onko olemassa ihmistä joka ei keksi lumesta mitään pahaa sanottavaa?


Ja seuraavana muutamat uudet kosmetiikkatuotteet!


Oon kovin tykästyny IsaDoran tuotteisiin. Omasta mielestäni ne on hyvänlaatuisia eikä mitään ihan älyttömän kalliita kuitenkaan. Keskiseltä lähti mukaan JÄTTIaurinkopuuteri, joka maksoi vain 9,95 €. Oon kokeillut tätä nyt parina päivänä ja väri on justiin hyvä plus meikki pysyy naamassa koko päivän! Ainut miinus on ehkä se, että toi on niin iso ja tämän takia sitä ei voi ottaa esim. baariin mukaan. Tai mun pienessä laukussa ei ainakaan ihan niin paljon tilaa ole..


Oon kierrellyt kauppoja ja käynyt testailemassa eyelinereitä. Viime kerralla kokeilin Maxfactorin tussimainen rajauskynä. Tuote oli muuten ihan loistava, mutta ehdin käyttää sitä alle kymmenen kertaa kunnes se jo ehti kuivua..harmi siinäänsä, sillä se kesti kyyneleetkin! Nyt ajattelin kuitenkin kokeilla tuota IsaDoran ohutta rajaustussia. Toivon niin lujaa, että toi olis hintansa väärti, koska en jaksaisi enää kojuta kauppoja läpi ja etsiä täydellistä eyelineriä. Maksoin tästä kynästä 12,95 euroa.


Eilen kävin ostamassa Kicksistä tämän ison luomiväripaletin. Oon jo ihan yliylipitkään metsästänyt tällaista ja nyt vihdoin löytyi sopiva tuote. Myymälässä oli kahta eri vaihtoehtoa. Pähkäilin pitkään kumman valitsen, sillä erona näillä paleteilla oli vain se, että toisessa oli enemmän värivaihtoehtoja ja värit hieman erosivat toisistaan. Päätin ostaa paletin, jossa on enemmän vaihtoehtoja ja väritkin tässä paletissa ovat enemmän makuuni. Hintaa löytyi siis 23,95 €. Ei musta ollenkaan paha!


Jiihaa vihdoinkin omistan uuden parfyymin! Äiti oli työjuttujensa vuoksi Tallinnassa käymässä ja toi mulle laivalta tuon Cleanin shower fresh tuoksun tuliaiseksi. Toi pullo on nin herkullisen värinen, että mun tekis mieli syödä se. Oon jo vuoden ajan käynyt sokkarilla suihkauttelemassa tätä tuoksua aina itseeni. Mukava tuoksua suihkun raikkaalta all day long! Kiitos mami :)

Nyt mä voisin ruveta rauhottumaan ja jos tästä pääsis vaikka nukkumaan ja sais yörauhan!! Mä en kestä mun naapuria :D Kiehuin eilen niin lujaa, että mun oli pakko kirjottaa vihainen, mutta asiallinen kirje yläkerran naapurille, joka meluaa kello 22 hiljaisuudesta huolimatta vielä paljon puolen yön jälkeen. Ilmeisesti ei viesti oo mennyt vielä perille..Mitä mä voin tehdä?!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aaa ihana luomiväripaletti, tollasen vois vaikka syödä :D

Sara kirjoitti...

eikös teillä ollu koasin asunto? valitat koasille siitä :)

Maija kirjoitti...

Täälläkään ei oo vielä lunta! Siis Ruotsissa, ja haluisin hirveesti :( Kohtahan on jo joulukuu! Jos jouluaattona ei oo lunta nii murjotan kyl koko joululoman :DD Ja ah toi luomiväripaletti! Mä haluun kans tommosen:D Nii herkullisia värejä. Ja muuten tosta jättipuuterista, ei kannata iha hirveesti kannella mukana ku oon kuullu et noi isommat menee rikki helposti. Mut hyvää joulun odotusta sinnepäin :) (tosin en tiiä et kuulutko niihi ihmisiin jotka oottaa joulua jo marraskuussa, haha)

Anonyymi kirjoitti...

toi luomivärisetti on aivan ihana ! ♥ oon ettiny ton tapaisia jo pitkään mutta ei ole tullut hyvää luomiväri palettia vielä vastaan .. :( ja sitä vielä että kannattaa ilmoittaa melusta vaikka TODELLA haitallisessa tapauksessa poliisille, niin eipähän ainakaan hetkeen mitään kuulu (itse toimin näin kun naapurissani asui juoppo...)