15.11.2011

My place

Viikonlopusta selvitty ja jippii Venus on mukana cheerleadingin SM-kisoissa! Mä olin ajatellut tehdä postauksen meidän matkasta, mutta kun avasin kamerani ja ajattelin vähän kuvailla juttuja, niin jesh mähän olin unohtanut kameran muistikortin tietokoneeseen..Se siitä postauksesta sitten! Lyhyesti voin kuitenkin kertoa, että matka meni loistavasti, kisa ohjelma ei ollut täysin puhdas, mutta jatkoon päästiin :) Nyt kuitenkin itse tän postauksen pääaiheeseen eli mun uuteen huoneeseeni. Välkommen!


Itse pidän tästä, mutta en kyllä ihan rakasta! Asioita, mitkä mua täällä ärsyttää on toi harmaa lattia, ällö oranssi seinä sekä näkyvillä olevat vesiputket..Miks toi seinä ei voi olla vaikka beige tai jotain muuta vastaavaa?! Asutaan siis koassin perhesolussa Hennin kanssa kahdestaan ja täällähän ei siis saa rempata mitään eikä maalailla seiniä plääh :(


Huone ei oo vielä ihan täysin valmis, mulla on esim vielä muuttolaatikoita purkamatta, vaikka oon asunu täällä jo pian 2 kuukautta! Uudet verhotkaan ei olis pahitteeksi :) Ton ruskean lipastonkaan kohtalo ei ole vielä ihan selvillä. En oo varma onko se jäämässä tänne vai viedäänkö se takas kotiin. Loppu kämpästä voin väsäillä joskus jonkinlaista postausta. Keittiö oli nyt siinä kunnossa, että sieltä en viitsinyt kuvia ottaa..

PS. Ei toi matto ollutkaan niin kamala, että mun tarvis sitä lähteä palauttamaan! Mä oon totutellut siihen ja on se sittenkin ihan kiva ;)

♥ Ninni

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi vaalenpunanen röyhelötoppi ! mistä se on ? :)

Sara kirjoitti...

voi että mää tykkään kyllä noista tauluista tosi kovasti! :)

Laura kirjoitti...

tosi ihana huone! :)

Anonyymi kirjoitti...

etkö tykkää oranssista väristä? aika kurjaa jos ei väri miellytä, mut muuten toi huone on kyllä kiva, tilava ja oot sisustanu nätisti :)

Anonyymi kirjoitti...

mikä on sun lempparihajuvesi? :) eiks tossa näy toi SJP? :) ootko tykänny siitä ja onko ollu hintansa veronen ostos ?:)

Anonyymi kirjoitti...

LISÄÄÄ haluun nähdä koko kämpän :))

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Omm ikivanha H&M stä :D

Sara - Minä myös ja ärsyttää, kun ne näyttäis paremmalta valkoisella seinällä ;) pitänee yrittää vaihtaa järkkää!

Laura - Hihhei kiitos Laura =)

Anonyymi - Siis ei oranssissa värinä oo mitään vikaa, kyllä mä siitä pidän, mutta jotenkin omaan huoneeseeni kaipaisin ehkä vähän hillitympää väriä :) Kiitos paljonn!

Anonyymi - Aaapua mulla ei oo mitään lemppari hajuvettä ja sellanen olis kiva löytää! Muutenkin mulla on tositosi vähän hajuvesiä..:( SJPstä oon tykännyt ja toi on mun toinen pullo jo! Tossa mun pullossa vaan ärsyttää se, että se kerran tippu lattialle ja se sumutin osa lähti irti niin nyt sitä on ihan hitsinvitsin vaikee laittaa :( Mutta hyvää se muuten on!

Anonyymi - Sitten, kun tiskivuoroinen saa tiskit tiskattua..:D

Sisko ja sen Sisko kirjoitti...

Ihanan näköistä sulla :)

Anonyymi kirjoitti...

SIIS MITÄÄ NINNI!!!!!! just katoin että missä ihmeessä on tommonen kämppä jossa on noin ihana seinä :D niiin hienon värinen, haluan kans!

Ninni kirjoitti...

Sisko ja sen Sisko - Kiitos =) teillä molemmilla myös!!

Anonyymi - NO siis joo ei värissä sinäänsä mitään vikaa, mutta omaan huoneeseeni en kyllä tollasta haluais..ainakaan just tällä hetkellä :D Siitä vaan maalaileen sitte!

Anonyymi kirjoitti...

toi hylly/pöytä mikälie tossa sängyn vieressä on tosi kiva, miten paljon makso? :)

Anonyymi kirjoitti...

Mistä oikeen oot hankkinu noi ihanat ihanat verhot?! :))