9.11.2011

Syysnäytös

Tässä hieman kuvia sunnuntailta eli seuramme syysnäytöksestä. Nämä olivat mun kahdeksas syysnäytös tässä seurassa ja voi kuinka tää tapahtuma onkaan kasvanut ja voi kuinka meidän seura onkaan kasvanut!! Sillon, kun mä olin vielä pieni cheerleader, niin joukkueita oli kolme. Sunnuntaina nähtiin kymmenen joukkueen esitykset - vou.

murr..:D

Mä uppouduin niin lujaa katselemaan muiden esityksiä, että unohdin ottaa niistä kuvia!! Mulla on vaan parista ekasta ohjelmasta kuvat ja sitten Venuksen ohjelman aloitusasennosta kuva..hups :D Tänä vuonna meidän seurassa aloitettiin ensimmäisen kerran mikrotoiminta. Eli siis 6-8 vuotiaillakin on nykyään mahdollisuus harrastaa tätä ihanaa, monipuolista urheilulajia :)


Pitkän päivän päätteeksi lähdettiin vielä käymään isolla porukalla keskustassa Passion Foodissa. Oli ihan tajuton nälkä ja ruokalistoja katsellessa mulla herahti vesi kielelle ja oli ihan suunnattoman vaikea päättää mitä tilaa, kun kaikki kuulosti niiiin hyvältä :D Päädyin lopulta kuitenkin puolikkaaseen Club Sandwichiin ja ristikkoperunoihin aah nam..


En ollut käynyt pitkään aikaan tuolla syömässä! Nyt tähän asiaan tulee muutos ja mä rupean käymään useammin, sillä toi ruoka oli ihan äärettömän hyvää ja halpaa! Suosittelen ;)

♥ Ninni

6 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Mietin noita pinkkipaitasia, että ei näytä ihan perus tsiippareilta, että onko teillä nykyään sitä cheertanssiakin? :o haha joo, muistan ku mietin että ei vitsi, haluun alottaa cheerleadingin kun joskus ku olin kolmosella niin jagseilta tuli jotain esittään meijän koululle... Sillon ei tsiippa varmaan ollu todellakaan niin suosittu harrastus vielä! :)

Enna kirjoitti...

foodissa on ihan super hyvää ruokaa ja noi ristikkoperunat on mitä parhaimpia asioita maailmassa!!! namii ♥

Anonyymi kirjoitti...

Mikroihin saa tulla 5-7 vuotiaat eli vielä vähän pienemmät :)

Anonyymi kirjoitti...

oot NIIIIN kaunis ja nyt on kyllä hyvät hiukset:)! toi toka kuva on söpöiin

Anonyymi kirjoitti...

Teijän seurassa ja joukkueissa on varmaan ihan mahtava yhteishenki :) Yleensä cheeppareista sanotaan et ne on kauheita pissiksiä, mut et sä ainakaan sellaselta vaikuta :D

Ninni kirjoitti...

Maija - Joo cheertanssia on nykyään, mutta vaan mini-ikäisille :( Oisit vaan alottanu ;) Ja coihan sitä vieläkin alottaa!

Enna - Oon niiin samaa mieltä!!

Anonyymi - Aijaa! No mä mietinkin, että onko se 5-7 vai 6-8 ja päätin tarkistaa seuran nettisivuilta, mutta näköjään siellä on väärää tietoa :D

Anonyymi - Hehee kiitos paljon :) Mäkin tykkään hiuksista!

Anonyymi - Niin onkin =) Tai ainakaan mun korviin ei oo kantautunu mitään pahaa, vaan musta tuntuu, että kaikki joukkueet kannustaa toisiaan ja tulee hyvin toimeen keskenään :) Haha, joo en oikeen ymmärrä tätä, että miks cheerleaderit ois muka pissiksiä..:D ihan tavallisia ihmisiä ollaan!