8.11.2011

I'm alive

En tiedä oisko tässä nyt jo aika ruveta pahoittelemaan tätä viimeaikaista hiljaisuutta blogin puolella. Mulla on ollut rutkasti aikaa tähän reilun viikon sisään ja on ollut monta hetkeä, kun en ole tehnyt mitään ja olisin voinut tulla postaamaan, mutta suoraan sanottuna mulla ei ole ollut minkäänlaista kiinnostuksen hiventä tähän touhuun. Mulla ei ole ollut oikeastaan kiinnostusta mihinkään asiaan. Tosi ärsyttävää, että joku vuodenaika voi saada ihmisen näin surusuuksi?! Okei, ehkä tässä on nyt vaikuttamassa moni muukin asia kuin vain tämä vuodenaika. Viikon sisään on ehtinyt tapahtua montamonta asiaa. Olen ostanut vähän uusia juttuja, täyttänyt vuosia (byää vanhus..), tavannut lääkäreitä, valmistanut ruokaa itse (!!), ollut seuramme syysnäytöksessä ja nähnyt ystäviä.


Viime keskiviikkona tuli tosiaan täytettyä 19 vuotta. Päivä oli jotenkin tosi kummallinen ja mä en ollut ollenkaan iloinen, vaikka yleensä synttäripäivänä kuuluisi olla iloinen! Tai ainakin mä oon yleensä ollut. Nyt mua lähinnä vaan suretti kuinka vanha mä olenkaan ja kuinka elämä vilahtaa silmissä. Tosin mulle tuli vähän parempi mieli, kun yritin päästä lauantaina baariin, jossa oli ikäraja k20 ja mä en päässyt! En mä ihan niin hirveän vanha ehkä olekaan..


Kävin lauantaina kotona syömässä ruokaa ja kakkua. Oli taas ihana nähdä perhettä pitkästä aikaa! Syntsylahjaksi sain rahaa ja ton arvan mistä voitinkin kymmenen euroa jee (mummon taikakäsi ollut taas asialla) sekä villasukat ja wakeuplightin!! Voi kuinka kauan mä oonkaan haaveillut tosta herätyskellosta ja nyt se on minun jihuu :)


Keskiviikkona vaihtuu jakso ja mä uskon ja toivon, että siitä lähtee mun ylämäki käyntiin. Teidän linkittämiä blogeja alan käymään läpi huomenna :)

PS. Sinä joka kyselit, että mistä niitä Bonbon karkkeja saa, niin löysin niitä ihan sattumalta Jyskän Varastomyymälästä :D Eli jos asut Jyväskylässä, niin sinne siis!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

oi vitsi mäki halusin sellasen wake up-lightin! :) kerro sit toimiiks se oikeesti :)

Anonyymi kirjoitti...

ihana ninni :)

Anonyymi kirjoitti...

aaa pitkästä aikaa ja ihana postaus!:) laav juu ninni!

Ninni kirjoitti...

Laura - Clas Ohlsonilta löytyy ;) Kerron toki!

Anonyymi - ihana itse!

Anonyymi - Heh joo..jo oli aikakin! ;D