18.1.2012

Blazer

Ja mitäs muuta sieltä kaupungilta sitten eilen tarttuikaan mukaan..Vaalea bleiser, jota mä oon metsästäny niin niiiin kauan! Tätäkään mun ei pitänyt mennä ostamaan, mutta kun se siellä seinällä niin nättinä oleili ja hintalappukin näytti erittäin kivalta, niin ei sitä vaan voinut jättää sinne roikkumaan 8) Henkasta siis tämä ja hintaa löytyi 19,95 €!


Voi mä niin tykkään tosta! Tulis jo kesä niin pääsisin käyttämään tota enemmän :) Nyt mä alan syömään mun uusinta herkkua eli pannukakkua ja jätskiä naminami. Kauniita unia kaikille ihanille!

Nyt te lukijat saatte tehtävän. Mulla on ihan kamala vaikeus päättää mitä hajuvettä haluaisin ostaa, koska en oikeen tiiä mistä tykkään. Oon käynyt kylläkin vaan muutamia tuoksuja haistelemassa ja oon tykänny kaikista, mutta mikään ei oo ollut sellanen, joka oikeesti vois olla sellanen mun tuoksuni. Tehtäväksi siis saatte kertoa, mitä hajuvettä esim. te tykkäätte käyttää tai mistä parfyymeistä pidätte! Ehdotuksia niin käyn sitten tsekkailemassa niitä läpi ;)

♥ Ninni

20 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihanat korkkarit! mun lemppari hajuvesi on versacen bright crystal, kannattaa käydä haistelemassa :) t. taru (ps. oon kokonaa unohtanu laittaa sulle sen viestin fb:ssä! damn :D)

piitsuu kirjoitti...

Lancomen midnight rose on kyl hyvä ja käytän sitä nyt tällä hetkellä! :)

Anna kirjoitti...

heii, millä ohjelmalla ja miten toi vika kuva muokattu?:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kiitos! Ne on kyllä aika tappokorot..:D Hehe, mietinkin yks päivä, että ootkohan unohtanu tyystin vai mikä on ;D

piistu - Jee kiitos vinkistä ;)

Anna - Photoscapella ja sieltä yks niistä vanhoista ja kuluneista! En muista justiin, et mikä se niistä oli :(

Janika kirjoitti...

Ralph- Ralph Lauren on ihanaa!:) kivoja kuvia!

Johanna kirjoitti...

DKNY, se pinkki pyöreä pinkki pullo, aivan ihanaa! :)

heeidimariaa kirjoitti...

nina riccin elixir :p !

Linkku kirjoitti...

Christina Aguilera, en nyt muista sen tuoksun nimeä vai onko sillä semmosta mut siis se ihan eka mikä siltä on tullu! Pullo jossa vähänniinku pitsiä tai jotain :) Aivan ihana <3

Anonyymi kirjoitti...

Marc Jacobsin Oh Lola! :)

Unknown kirjoitti...

Ooo ihana toi toisiks vika kuva!

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa ku sä oot taas innostunu postailee ja oot niin pommi näissä sun kuvissa ;) ite tykkään siitä versacen crystalista siitä pinkistä :D

Anonyymi kirjoitti...

Calvin Kleinin Shock!

Anonyymi kirjoitti...

suosittelen sarah jessica parkerin ny chick, aika makee mutta raikas, toinen ehdottoman ihana on marc jacobsin daisy =)

Emma kirjoitti...

Eau de Iceberg 74! maailman parasta :)

http://i-believe-in-dreams.blogspot.com/

Ninni kirjoitti...

Janika - Jos meinaat sitä sinistä niin oot kyllä ihan oikeessa!! En ookkaan pitkään aikaan käyny testaamassa sitä, joten kiitos muistutuksesta ;) Kiitos paljonn!

Johanna - Oo täytyypäs käydä tsekkaamassa!

Heidii - Jee kiitos vinkistä =)

Linkku - Aa niin se siis sellanen vähän pitkulaisempi malli, missä on justiin se pitsi! Oonkin joskus kauan sitten sitä haistanu, mut en muista YHTÄÄN miltä se tuoksuu :D Pitänee siis käydä haistamassa!

Anonyymi - Jes, kiitti vinkistä :)

kristiina - Kiitos krisse! ps. sulla on kiva blogi, oon seuraillu ;)

Anonyymi - Jotenkin mäki oon piristyny tän postailun myötä :D Haha pommi..mun serkku käyttää tota sanaa myös! Kiitos paljon :)

Anonyymi - Never heard, mut täytyypäs käydä testaamassa tota :)

Anonyymi - Vois jopa toimia, mulla on nimittäin ennestään jo yhtä sjpn hajuvettä ;) Kiitos ideoista!

Emma - Hei en ookkaan ikinä kuullu tollasesta! Kiitoksia kommentista :) Kävin vilkasees sun blogia ja näytti kivalta! Voisin kohta vilkasta vähän lisää ;)

Enna kirjoitti...

mä tykkään makeista tuoksuista ja jos säkin niin se police passion on ihan paras!

Unknown kirjoitti...

itelläni just D&G 3 L'IMPÉRATRICE ja siitä tullu mun lemppari, tuoksuu ihanalle:) kannattaa käyä testailemassa ;)

julia kirjoitti...

hienoja kuvia! :)

Ninni kirjoitti...

Enna - Mä en tiiä millasista tykkään, mutta otanpa tuonkin listalleni, kun näitä kaikkia lähden haistelemaan! tänks enski :)

Marieta - Apuva onpas vaikeannäköinen nimi! Toivottavasti löydän oikean putelin :D

jm - Kiitos tytskyt :)

Unknown kirjoitti...

sokkarilla ei oo vaikee löytää tota, siel missä on Dolce&Gabbana hajuvedet ja sit siel tälläne:)

http://www.google.fi/imgres?q=d%26g+3+l%E2%80%99imp%C3%A9ratrice&hl=fi&biw=1024&bih=677&gbv=2&tbm=isch&tbnid=ArPFvOhuwl_sPM:&imgrefurl=http://www.slapiton.tv/acatalog/Dolce_Gabbana_DG_3_L_Imperatrice.html&docid=KqVnAX_kP-YMpM&imgurl=http://www.slapiton.tv/acatalog/dolce_gabbana_the_collection_3_300.jpg&w=300&h=300&ei=HB4jT62SIKiM4gSekoTNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=385&vpy=305&dur=843&hovh=225&hovw=225&tx=74&ty=142&sig=102123517997542376498&page=1&tbnh=148&tbnw=148&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0