29.1.2012

Illanistujaiset

Tässä eilisillalta ihan säälittävän vähän kuvia. En ees tiedä kuka nämä jotkut kuvat on ottanut, löytyi vaan kamerasta :D Saatiin avovaimoni kanssa kutsu illalistamaan Mikon luo. Mikko oli kokkaillut kunnon ateriat. Oli alkuruokaa, pääruokaa ja tietenkin jälkkäriä. Mulla oli niin kova nälkä, että en ehtinyt ottamaan niistä herkuista yhtäkään kuvaa ja nyt jälkeen päin kyllä harmittaa :( Toivottavasti saadaan pian uusi kutsu!!


Pelailtiin pelejä ja puhuttiin niitä näitä! Tämmösiä iltoja saisi olla paljon enemmän :) Kovasti mulle yritettiin tyrkyttää alkoholia, mutta mun HENGENVAARALLINEN tipaton piti ja pitää muuten edelleen, vielä kaksi päivää ;) Voisi samantien vetästä vaikka ton helmikuunkin..Unohdin muuten ottaa tänään treeneissä kuvia, joten Merkkaripostaus siirtyy vähän myöhemmälle..damn!

♥ Ninni

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

nyt on kyllä ihan pakko kysyä kun on jo hetken aikaa kiinnostanut, että siis seurusteletko jonkun tytön kanssa?:) vai oonko ymmärtäny tän avovaimo jutun ihan väärin?:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ei ei en seurustele :D ollaan Hennin kanssa vaan kämppiksiä, kunhan vaan sanotaan toisiamme avovaimoiks hah ;D

Enna kirjoitti...

Otat kyl sillon kuvii kun mä oon paikal nii saat parhaista valkkukamuistaki kuvat!!! ja ninnihön seurustelee mun kaa???

Anonyymi kirjoitti...

mikä kamera sulla on (: oot super nätti !

Anonyymi kirjoitti...

eei! nyt kyllä hajos tolle "seurusteletko jonkun tytön kanssa?" :D:D:DD joo kyllähän sä

Ninni kirjoitti...

Enna - Oletan, että tiistaina ;) jos et tuu nii murisen! hih niimpä <3

Anonyymi - Ömm nyt piti ihan miettiä :D Canon EOS 1000D ja Olympus SP-560 UZ! Joku uus canon ois kyllä kiva, mutta ne on niin turkasen kallliita..Kiitos paljon :)

Anonyymi - Haha, musta se oli kyllä ihan hyvä kysymys! :D En mä kyllä ehkä ite vois koskaan seurustella naisen kanssa..Ois se vähän outoa

Anonyymi kirjoitti...

ammattikuvaaja ollu asialla! oleelliset osat uupuu :(

matilda kirjoitti...

nipu kuka on mikko? se on esiintynyt sun teksteissa parikin kertaa niin mua on jaany mietityttaan ::)

Anonyymi kirjoitti...

Millon se cheerleading postaus!?

Anonyymi kirjoitti...

postausta kehiin!

Anonyymi kirjoitti...

jokoo sää postailet?