11.1.2012

Joukkuejaot

Hrr..kylmä! Viikonlopun aikana pakkanen kiristyi ja se on vieläkin noissa kammottavissa talvi lukemissa. Dislike. Viikonloppuna aikana järjestettiin myös seuramme minien joukkuejaot ja siellä mun aika sitten menikin. Nyt on Merkurius 2012 selvillä ja innolla odotan, että treenit jo alkais ja pääsis tekemään kaikkea siistiä ja ihana päästä valmentamaan pieniä tyttöjä! Olis jo sunnuntai..


Lisäksi viikonloppuun kuului herkuttelua..nam.


Ja ettei nyt aivan pyöristymään pääsisi, niin kävin myös lenkillä!

Nyt voisin kerrankin mennä "ajoissa" nukkumaan ja herätä aikaisin aamulla. Eilenkin sain unen vasta kello kahdeksan aamulla..lähde siinä sitten töihin iloisena ja pirteänä. Huomiseen ;)

Ainii PS!! unohdin kertoa tossa jouluaatto postauksessa siitä kuinka MÄ olin joulukirkossa! Joka kerta kun oon joulukirkossa ollut, niin oon sinne nukahtanut. Tällä kertaa pysyin hereillä (ehkä siksi, että istuin eturivissä ja siinäpä ei pahemmin kehdannut nukkua ja toiseksi koska mulla oli puhelimen päässä ihminen joka auttoi mua jaksamaan koko pitkän puolitoista tuntisen). Saa luvan riittää tuo kirkkoilu nyt ainakin seuraavaan jouluun ellei sitten sitä seuraavaan. Ei kirkossa käymisessä oo oikeesti mitään vikaa, mutta mä vaan en jaksa istua kirkon kovalla penkillä niin kauaa :(

Kauniita unia!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

älä lupaa tehä postauksii jos et tee!! mutta mielellään tee se kotipostaus minkä sanoit jo noin kaks kk sitten että teet kunhan saat tiskattuu. mahtaa olla melkonen vuori siel jos ei vieläkää oo tullu tiskattuu :o

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mä mieluummin joulukirkossa nukkuisin ku puhelimeen puhuisin!

Anonyymi kirjoitti...

postailisit enemmän :)?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mikä lupaamani postaus multa on sitten jääny tekemättä? :o En oo ollu kämpillä kunnolla kuukauteen, niin sen takia ei oo tullu sitä postausta :)

Anonyymi - En mä nyt herranjestas puhelimeen PUHUNUT :D laitoin viestiä

Anonyymi - Niin pitäisi ja siihen onkin muutos tulossa, kun arki alkaa :)