25.1.2012

Oh no..

Voi mitä minä meninkään tekemään viime keskiviikkona..Hirmu kauan olen jotain tän tyyppisiä himoinnut ja eipä multa itse asiassa yksiäkään vielä entuudesta löytynyt. Tänään siis kävin noutamassa postista tällaiset kivat kaverit!


Ihan perusnilkkurit, jota voin käyttää vaikka ihan arkena! Törmäsin näihin viikko sitten nellyn sivuilla ja laitoin tilaukseen. Mietin vielä tilauksen jo tehtyä, että olikohan nää nyt yhtään kivat, mutta kun ne tänään näin niin kyllä tykkään. Olivat vielä hyvät jalassakin :)


Tänään panostus hiuksiin oli täysi kymppi!! Hienosti on suoristettu ja tupeerattu - noooot..Kävin muuten tänään hoitamassa yhtä koulujuttua ja hienosti meni sekin homma sitten puihin. Mulla olis siis TOP-jakso nyt hiihtolomaan asti, mutta taitaakin olla niin, että tämä tyttö lomailee maaliskuulle asti voi luoja paratkoon. Olis varmaan sittenkin pitänyt panostaa tohon tukkaan :D

♥ Ninni

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

missä sä opiskelet?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Jyväskylän kauppaoppilaitoksessa :)

Anonyymi kirjoitti...

oletko ikinä ajatellut myydä vaatteita, joita et enää käytä? tee ihmeessä ''kirpputori blogi'' , tulisin mielelläni ostelemaan. sinulla on niin upeita vaatteita!!

Laura kirjoitti...

tosi kivat noi kengät :)

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahtavat kengät! :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Tottakai oon aatellut! Kävin itseasiassa kuukaus sitten myymässä vaatteitani kirpputorilla, mutta enköhän taas tässä kevään mittaan löydä uusia juttuja myyntiin :) Blogikirppistä oon myöskin harkinnut kyllä!

Laura - Hehee kiitos :)

Anonyymi - Hih eiks vaa!