26.1.2012

Huomenta

Heräsin tänään aikaisin! Oon tottunut heräilemään siinä puoliltapäivin ja tänään heräsin jo yhdeksältä. Siihen on kuitenkin syy miksi heräsin näin aikaisin..Lähdin Hennin kanssa hänen koululleen värjäämään mun juurikasvua piiloon ja muutenkin vähän kirkastamaan väriä. Oltiin koululla kymmeneltä kunnes selvisi, että hiusalan opiskelijoiden asiakaspalvelun tunnit alkaakin vasta kello 12! Ihan hyvä, koska olin unohtanut pidennykset kotiin joten ehdin hyvin hakea ne tässä välissä :) Aamulla oli vähän kiire asukin siis sen mukainen!


Oli muuten tosi kiva ajaa Hennin autolla noi kengät jalassa..Vieläpä, kun en ollut ajanut ko. autolla pariin kuukauteen. Vähän luiiikasta oli paikka paikoin! Noilla kengillä oli yllättävän helppo kävellä tuolla lumessa ja ne ei ollut melkein yhtään liukkaat huom melkein. Pystyssä silti pysyin ;)


Apuva nyt mulla tulee kyllä vähän kiire takaisin sinne koululle! Toivotaan, ettei mun tukalle käy mitään katastrofaalisen kamalaa..kuulumisiin ;)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olisi kiva jos tekisit siitä sun uudesta valmennettavasta juokkueesta postauksen! :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo voisinkin tehdä sellasen ehkäpä vaikkapa sunnuntaina treenien jälkeen! Pitää kerätä vähän eka lisämatskua ;) Kiitos ideasta!