19.1.2012

Bored?

Arvatkaa onko mulla ollut tänään tylsää, tylsää vai tylsää? Ekana ja vikana vinkkinä ois tässä nämä ihkupihkukuvat!


Vastaus on SUPERtylsää!! Mua alko nyt kyllä ihan naurattaa kuinka tylsää mun elämä välillä onkaan :D Mitään en ole tänään aikaiseksi saanut ja mitään en tänään enää aikaiseksi tule saamaan..että sellasta! Onneksi huomenna on einiintylsä päivä luvassa, koska mulle saapuu vieraita wuhuu ;) Sitä ennen pitäis kyllä vähän siivota tai no oikeastaan aika paljonkin siivota heh. Jooh..pitäskö ihan vaan ruveta vaikka nukkumaan. Harmi vaan, että mulla olis nyt virtaa vaikka kuinka paljon muille jakaa!

Seuraava tehtävä teille ihanille lukijoille on sellainen, ettäettä..Oon jo hetken halunnut tehdä sellaisen postauksen, missä mun pitää kuvata jotain mun LEMPI juttuja, vaikka lempiväri tai lempikirja tai vaikka lempipaikka! Tehtävä siis on, että ehdotatte mulle näitä kuvattavia asioita ja mä sitten tomerana kuvaan :) Toivottavasti ees joku innostu tästä, mä nimittäin kauheesti haluisin sellasen postauksen tehdä! Ei tarvis aina tätä meikäläisen pärstää täällä vaan tuijotella..

♥ Ninni

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

lempi; hajuvesi, paita, farkut, kengät, koru, kosmetiikkatuote ja paikka kotona :)

Anonyymi kirjoitti...

ruoka, juoma, alkoholijuoma, mekko, laukku, kengät, kynsilakka, kirja, leffa, koriste-esine, valokuva, suihkugeeli, shampoo, lävistys, karkki/suklaa, huulirasva :D hehhe siinä muutama!

Anonyymi kirjoitti...

lempi-ihminen!!

Anonyymi kirjoitti...

lempparileivos, lempparijäätelö, lempparisukat, lemppari matkakohde, lemppari unelma, lemppari harrastus, lemppari tekeminen, lemppari takki, lemppari huppari/bleiseri, lemppari ruumiinosa (itelläs), lemppari esine, lemppari lapsuudenkuva, lemppari kuva vuodelta 2011, lemppari hiustenhoitoaine, lemppari paikka jyväskylässä (kotia ja kämppää ei lasketa)

Anonyymi kirjoitti...

seurusteletko viel?

Anonyymi kirjoitti...

tossa on jo paljon, mutta vielä esim lemppari: kauppa, meikkivoide, blogi, hiustyyli itelläs(miten siis pidät mieluiten hiuksias), korvikset, ulkokengät, jogurtti, väri, baari, koru, korkkarit, tossut, auto, kirja, kaulahuivi, takki, kukat, hajuvesi jos oot löytäny jo sen, villapaita, jälkkäri, ravintola..siinä nyt mitä tuli mieleen sieltätäältä :D

Anonyymi kirjoitti...

tee joskus uusi kysymyspostaus :) ei oo pitkään aikaan ollu sellasta!

Ninni kirjoitti...

JEE joku innostui tästä ideasta! Kiitos kaikille kauheesti näistä kuvattavista kohteista, apua niitä on paljon :D

Anonyymi - En seurustele!

Anonyymi - Mä oonkin itseasiassa pohdiskellut, että pitäiskö mun tehdä tässä kohta puolin uutta :) Luultavasti siis ensi kuussa sellaistakin nähdään, toivottavasti tulisi kysymyksiä!