15.1.2012

Yksin kotona

Äh..hyvinpäs näytin siellä verhojen ostoreissulla käyvän. Menin eilen vasta seitsemältä nukkumaan, koska mulla ei tullut uni ei sitten millään ennen sitä :( Siksipä heräsin vasta aika myöhään. Tai oikeastaan jo kello 11, jonka jälkeen katsoin awkwardia kolmisen tuntia, kunnes nukahdin uudestaan. Mä vaan en jaksanut nousta sängystä, koska mun kroppa oli ihan väsynyt ja silmiä särki, mutta toi sarja oli niin huippu, niin en voinut nukahtaa kesken!


Mikko tuli käymään meillä kylässä ja kävivät sitten Hennin kanssa jossakin välissä hakemassa meille kotipizzasta suuhunpantavaa. Multa löytyi vielä sattumalta jotain alennuskuponkeja sinne, niin ei tullut edes kalliiksi. Se onkin ainut juttu mitä oon tänään syönyt?! Hups.


Kävin kaupassa vielä justiin ennen kun se ehti mennä kiinni. Mun oli vaan ihan pakko saada jäätelöä ja tota novellen makuvettä! Olisin halunnut päärynäjätskii, mut se makso melkein tuplasti enemmän kuin toi mansikkajäde..En ollu varannut ihan niin paljoo rahaa mukaan :(


Kaupasta kotiuduttua mä asensin pleikkarin mun huoneeseen ihan itse! Meinas tulla hirveitä ongelmia, kun en tienny mikä johto kuuluu minnekin, mutta lopulta osasin ja tossa toi konsoli nyt odottaa kauniisti käyttäjäänsä. Sori naapurit, nyt on mun vuoro meluta.


Ja vielä loppuhuipennukseksi video!! Kiva alotuskuva..:D


♥ Ninni

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

toi novelle on mun lempparia! :)

Ninni kirjoitti...

Sara - Siitä on tullut munkin lemppari tai ainakin tän hetken lemppari! namii