12.1.2012

Welcome home baby

Tänään tämä kotiutui minun huoneeseeni. Oi kauan kaivattu televisio!


En tosiaan ollut aatellut ostaa ihan noin isoa, mutta käyhän tääkin ! Kyllä palkkapäivät on mukavia. Viikonloppuna käyn vielä hakees pleikkarin, niin sit pääsen pelailemaan kaikkia kivoja pelejä jee ja pääsen kattoo elokuvia jee! I'm so happy now 8) Vielä vaan ehkä yks ongelma mulla on ton kanssa nimittäin toi on niin hirveen korkeella, että mun pitää ehkä ostaa joku tv-taso..

Vielä viimeinen kysymys kuuluu, joka ei tosin liity tähän telkkariin tai yleensäkään elektroniikkaan mitenkään, mutta MITÄ mä teen mun hiuksille?! Alkaa olee aika letkee juurikasvu jo..kalju alkaa näkymään, kun vaalee tukka tulee esiin tumman värin alta.

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Musta tuo telkkari näyttää kivalta ku se on noin korkeella, mutta ehkä sitä on vaikee vaan sit kattoo :D ja mä ehottaisin vaaleita hiuksia, sulle kävi niin paljon paremmin vaaleet hiukset :)

Miia kirjoitti...

jooo koita värjätä blondk, mut en tiiä onnistuuks se ku sul on kuitenki aika tummat hiukset.. :)?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Aijaa! Musta tuntuu, et se on outo noin ylhäällä :D Joo eilen kattelinkin kaikkii vanhoja kuvii ja tuli hirvee hinku saada vaaleet hiukset takas..

mmiia - Ei ainakaan yhdellä kertaa, mut se ei haittaa..nää on tosin vähän haalistunu, et ei kuitenkaan varmaan ihan hirveen kauaa mene! Ainakin vaaleempaan suuntaan menossa ;) pikkuhiljaa hyvä tulee