17.1.2012

Meikkipussi

Nyt tutustutaankin sitten mun upouuteen ja ihkaihanaan meikkipussiin ja sen sisältöön. Mä oon niin rakastunut tohon. Toivoin joululahjaksi meikkipussia, jossa vetoketju on pussin sivussa ja että se aukeaa niinkuin joku purkki. En voinut edes kuvitella, että äiti löytäisi mulle jostain näin täydellisen yksilön! Ihana kuosi ja materiaali sekä juurisopivan kokoinen - ah :)


Meikkimerkeistä mä pidän kaikista eniten IsaDorasta sekä Max Factorista. Tykkään myös käyttää Avonin, Oriflamen sekä Lumenen tuotteita. Pussistani löytyy näiden merkkien lisäksi myös Rimmeliä ja Maybellinea, jotka eivät kuitenkaan ole vielä vallanneet sydäntäni ihan täysin.

IHO

1. Max Factorin meikkivoide peitepuikko mm. tummille silmänalusille.


2. Lumenen Matte harmony mineraalipuuteri.


3. Lumenen matka-aurinkopuuteri. Haluaisin aamuruskon sijaan iltaruskon, jossa on pientä kimalletta mukana.


4. IsaDoran jättiaurinkopuuteri. Toi ei lopu varmaan koskaan :D


KULMAT ja SILMÄT

1. Oriflamen kulmageeli, joka on aika uutukainen mun pussissa! Oon tykännyt ja ei tee ihan niin tönkköä lopputulosta kuin lakka, mutta on silti miltei yhtä pitävä.


2. Rimmelin kulmakynä, ollut käytössä jo kuutisen vuotta. Tykkään tästä, mutta olisin kyllä valmis kokeilemaan jotain muutakin vastaavaa tuotetta.

3. Oriflamen kajalkynä, joka tosin on mulla nyt vain hetkellisessä käytössä. Ruskean värin sijaan tahtoisin mustan!


4. IsaDoran eyeliner, joka on PARAS!! Helppo laittaa, pysyy paikoillaan eikä kuivu heti kahden ekan käyttökerran jälkeen tuubiin.


5. Kestosuosikki ripsiväreistä on ehdottomasti Oriflamen Wonder lash mascara!

6. Vedenkestävänä ripsivärinä työnsä on hyvin hoitanut Max Factorin Masterpiece.


7. Rakkauspakkaus tämä Viva la Divan luomiväripaletti. Jos joku väittää, että suurin osa väreistä jää käyttämättä niin höpönlöpön meikä on käyttänyt jo ainakin 40 eri sävyä!


8. Matkalle tota isoa palettia ei tietenkään voi  aina ottaa, joten mulla on siihen ratkaisuksi Avonin pieniluomiväripaletti, jossa on kivat sävyt.


HUULET

1. Oriflamen vesimelonin makuinen huulikiilto, pusipusi.

2. Oriflamen vaalea huulipuna.

3. Avonin persikka huulipuna.

Huulimeikistä multa puuttuu vielä huultenrajauskynä, joka onkin ollut metsästyksessä jo parin vuoden ajan..oisko jollain ehdottaa jotain hyvää??


TYÖKALUT

1. Ripsentaivuttimet! Ilman näitä en pärjäis..

2. Poskipunahuisku

3. Luomivärisivellin

4. Häivyttäjä


Oon aika tyytyväinen mun meikkeihin tällä hetkellä, pari juttua voisin koittaa vaihtaa, mutta kaikki muu on juuri sellaista kun toivoisin. Kevyt ja hengittävä ihomeikki on mulle kaiken a ja o !

♥ Ninni

3 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Tuollainen Isadoran puuteri olisi oikein tervetullut myös omaan meikkipussiini! Ihana ♥

curiousnoora.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

Mistä toi sun kulmageeli juttus on :) ? Ja millanen se on sun mielestä?

Ninni kirjoitti...

Noora - Se onkin ihana! Odotan aina innolla, että pääsen sitä laittamaan :D Kerran se multa tipahti lattialle ja meinasin jo purskahtaa itkuun, että "nyt se meni ihan murusiksi", mutta sille ei tapahtunu mitään! Kannattaa hankkia ehdottomasti :)

Anonyymi - Se on oriflamelta tilattu =) Tykkään kyllä, parempi kuin odotin! :D tekee jotenkin vähän huolitellumman näköset kulmat ja pitää ne ihan hyvin paikoillaan :)