7.1.2012

Jouluaatto

Vähän jännä postata jouluaatosta kaksi viikkoa jäljessä! Lähdettiin siis 24. päivä ajamaan serkkujen luokse Haapajärvelle. Käytiin matkan varrella Muurasjärvellä viemässä kynttilöitä mummon ja papan haudalle.


Haapajärvellä meitä odotti iloinen perhe ja mulle tuli heti hyvä mieli. Ollaan vietetty jo monta joulua näiden serkkujen luona ja jotenkin tuntuu, että joulua ei olisi ilman heitä! Syötiin joulupuurot ja mantelin saaja joutui ryhtymään joulupukiksi. Kaikki pelkäs koko ajan, että manteli on itsellään :D Setäni suusta se manteli sitten lopulta löytyi.


Mun serkku oli tehnyt koulussa tollasia hahmoja muovailuvahasta.


Käytiin joulusaunassa (kaikki muut kävi paitsi minä) ja katseltiin televisiosta joulunajan ohjelmia :) Jouluruoan kimppuun käytiin illansuussa. Yksi asia mitä mä joulussa niin odotan on toi ruoka namnam!


Hengailtiin ruoan jälkeen ja odoteltiin pukin saapuvan. Yhtäkkiä oveen koputettiin ja meille ilmestyikin kaksi pukkia - Andeilta :D Isällä ja sedällä on aina nämä omat ideansa..Sain aika perusjuttuja lahjaksi, mutta voin kuvailla niitä, kun vielä en ole kerennyt! Mulla oli ihana joulu, toivottavasti myös teillä :)


Joulupäivänä lähdettiin käymään mummon ja papan luona Ylivieskassa :) Saatiin sielläkin jouluruokaa. Harmittaa kyllä, kun nukuin melkein koko vierailun ajan..mua vaan väsytti ihan hirmu paljon!


Ajettiin joulupäivänä vielä takaisin Haapajärvelle ja lähdettiin illalla serkkujen kanssa juhlimaan paikalliseen baariin. Kivaa oli!

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivan kuulonen joulu! :) Teetkö uudestavuodesta postausta? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - haha, tässä ei ollut ees kaikki, mut kirjotin hirveessä paniikissa ja kiireessä tän enkä ollenkaa ajatuksen kanssa! Teen, heti ku saan parit kuvat kaverilta ;)

Enna kirjoitti...

Sä tert virläkin noita ihme väritysjuttuja!!!!;D muistan kun mentii sinne risteilylle nii bussi matkalla teit... en vieläkää tajuu miten toi toimii :))