25.3.2011

City of light

Eilen oli jotenkin kummallinen päivä! Lähdin iltapäivällä aamun olot selättäneenä moikkaamaan Seinäjoen kaveria keskustaan :) Hänen lähdettyään jäin odottelemaan bussiani ja mulla oli vähän siinä luppoaikaa eli ehdin käydä kiertelemässä vähän kauppoja. Mukaan tarttui mustat sulkakorvikset, jotka ovat samaa sarjaa aiemmin ostetun kaulakoruni kanssa. Huomasin jo kaupassa, että toisesta korviksesta puuttuu yksi "timantti", mutta en antanut sen haita. Tänään aamulla, kun aloin katselemaan korviksia vähän tarkemmin, niin löysin niistä muitakin virheitä; toinen sulka on hieman toista suurempi ja toi korviksen koukkuosa tossa timanttipallon yläpuolella on ihan erinäköinen molemmissa..En usko, että ne ihan tarkotuksella tuommoiset on. Ei tää nyt mua haittaa, mut jos oisin tiennyt asiasta jo kaupassa, niin varmasti olisin alennusta pyytänyt! Vieläpä, kun viimeiset olivat koko myymälässä.

9,90€

Kauppakierroksen jälkeen lähdin kävelemään kohti bussipysäkkiä. Huomasin kaks nuorta miestä, jotka tuijottivat ohi kävellessäni. Miehet lähtivät seuraamaan, mutta jäivät onneksi erääseen karkkikauppaa. Itse jäin ostoskeskuksen aulaan odottelemaan bussia vielä hetkeksi viileän sään vuoksi. Yhtäkkiä nää miehet kuitenkin pomppas mun nenän eteen jostain ja pyysivät kahville, ylistivät ulkonäköäni sekä kyselivät tyhmiä - englanniksi. Mä oon ihan tajuttoman huono kielissä, joten menin ihan lukkoon ja yritin sönkätä siinä sitten jotain. Mulla oli hirvee kiire siihen bussiin, mutta jotenkin en vaan päässy siitä tilanteesta pois, kun nää miehet alko pommittelee mua kysymyksillään eli myöhästyin bussista ja jouduin jäädä oottamaan seuraavaa bussia, joka lähti vasta 20 minuutin päästä. Oli tosi outoo ja pelottavaa tollanen, koska kukaan ei ikinä tuu juttelemaan noin! Toisaalta se oli aika imartelevaa :)


Nyt mä aloin jostain syystä ikävöimään Jyväskylää, kun hain yhteishaussa Kuopioon opiskelemaan. Näh ei sitä vielä tiedä, että pääsenkö mä edes sinne ja toisaalta en ees halua, koska Jyväskylä on tuttu ja turvallinen ja vielä kaiken lisäks ihan äärettömän kaunis kaupunki! Niimpä kattelin netistä kuvia ja aattelin jakaa muutaman tänne.

Kuokkalan silta, jota jaksan AINA ihailla
Harjun portaat - niin kamalat, mutta toisaalta niin ihanat

Nyt uppoudun kattomaan Skinssii ja sit alan viettämään ihanaa iltaa mun tyttöjen kanssa :) Hyvää viikonloppua kaikille!

♥ Ninni

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä hait kuopioon opiskelemaan ? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hain hiusalalle :)

matilda kirjoitti...

kuulosti ihan hassulta kun kerroit niista miehistä jotka tuli juttelee sulle englanniks (haha voin niin kuvitella sut siinö tilanteessa muru) ja kun sanoit että oli omituista kun kukaan ei koskaan tuu tolleen juttelee. mä en osaa enää edes kuvitella että ihmist Ei tulis tolleen juttelee?! ei tollastakaa huomaa kun siihen vaan tottuu, mut nyt kun luin sen ja aloin miettii ni suomessa porukka tosiaankaan ei tee mitään tolllasta koskaan! huuuui.
ja ps ihania jyväskyläkuvia, se on oikeesti ihana paikka. tuli karsee koti ikävä. <3

Piitsu kirjoitti...

no mitkä ihme hyyppä korvikset ku täynnä virheitä :D::D mut hienot on ! :) tuskin kukaan huomaa mitää ku ne on korvissa ;) ja ihania kuvia jykylästä !

Anonyymi kirjoitti...

mun isin porukat on suunnitellut kuokkalan sillan ;) et varmana tiiä muuten kuka oon :DDD..

Anonyymi kirjoitti...

seppälässä lähes samanlaiset sulkakorvikset mut itseasias sulat taitaa olla vieläkin isommat niin taitaa olla 3 e :)

Ninni kirjoitti...

matilda - Ai tuleeko Ausseissa ihan random ihmiset useinkin puhumaan :o ihan sika outoo..:D sun pitää masi tulla takas <3

Piitsu - Joo niimpä, mut onneks niitä käyttäessä ei tosiaan eroavaisuuksia huomannu!

Anonyymi - Venlaa ;)

Anonyymi - Aa täytyypä käydä katsastamassa joku päivä! kiitos vinkistä :)

Anonyymi kirjoitti...

ninni! ÄÄÄÄ kuopioon?!?! nouh oon ihan shokissa täällä voi eiii.. ja ouu mullekki tuli ikävä, noista kaduista tulee vaikka mitä muistoja mielee :D

t mari

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kyllä Mari Kuopioon :D mutta ei sitä vielä tiiä mihin pääsen ees! mmm uskon, mutta pian säkin jo kotiudut sieltä kaukaa :)